ماجرای سرقت ۳۰میلیونی فرزند یکی از مسئولان کشور از بانکی در اهواز!

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: فرمانده ناجا گفت:در یکی از پرونده که مربوط به یکی از مسئولان عالی رتبه کشور بود به او اعلام شد که فرزندش مبلغ ۳۰ میلیون تومان را از بانکی در اهواز از طریق ورود به سیستم بانکی سرقت کرده است.
سردار اسماعیل احمدی مقدم امروز در نشست تخصصی روسای ادارات مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی استان ها گفت:در یکی از پرونده که مربوط به یکی از مسئولان عالی رتبه کشور بود به او اعلام شد که فرزندش مبلغ ۳۰ میلیون تومان را از بانکی در اهواز از طریق ورود به سیستم بانکی سرقت کرده است.

وی ادامه داد:ما پس از بررسی هایی که انجام دادیم دریافتیم سارقان با استفاده از سیستم وای فای و کشف کد ورودی و استفاده از آی پی این مسئول دست به این سرقت زده بودند.

احمدی مقدم با تاکید بر این که باید پلیس شگردهای جدید در جرایم اقتصادی را به مردم اطلاع رسانی کند ،گفت :باید از حداکثر اختیارات خود در برخورد با جرم مشهود استفاده کنیم.

فرمانده ناجا گفت: متاسفانه شاهد بودیم که موسسات مالی همانند قارچ رشد کرده و با وجود آن که مجوز قرض الحسنه یک شعبه ای داشتند به یک باره تعداد شعب خود را به ۵۰۰ شعبه رساندند؛ یکی از این موسسات ۲۸ اسفند ماه متعهد شد که حق افزایش شعب خود را ندارد اما چند روز بعد، ۱۵۰ شعبه دیگر در کشور ایجاد کرد.

احمدی مقدم تصریح کرد: در جرایم اقتصادی بزرگ همانند فساد چند صد هزار میلیاردی، مسئولان الزاماً در جریان نیستند و در جایی به موضوع پی می برند که انعکاس آن موجب آبرو ریزی است؛ در اغلب موارد سرنخ ها به مدیران جزء می رسد و سهم مدیران رده بالا در این قضیه، بی نظارتی و کم توجهی است و یا بیش از اندازه اختیارات را به دیگران واگذار می کنند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.