رفع مشکلات حوزه سلامت نیازمند همکاری‌های فرابخشی

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: قائم مقام وزیر بهداشت گفت: رفع مشکلات حوزه سلامت نیازمند همکاری‌های فرابخشی است و می‌طلبد که همه متولیان این حوزه با توجه به شرایط ویژه خوزستان، برای رفع این مشکلات تلاش مضاعفی کنند.

ایرج حریرچی ظهر امروز در چهل و یکمین جلسه هیئت امنای دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز که در سالن جلسات هتل نیشکر اهواز برگزار شد، اظهار کرد: استان خوزستان از نظر زیرساخت‌ها دارای ظرفیت و پتانسیل‌های بالایی در حوزه بهداشت و درمان  بوده و با برنامه ریزی مسئولان وزارت بهداشت اقدامات قابل قبولی در این حوزه در استان در حال انجام است.

وی با بیان اینکه موفقیت‌هایی که در حوزه سلامت، بهداشت و درمان در طی این مدت به دست آمده است جای تقدیر دارد، افزود: این اقدامات مثبت باعث رضایت مردم، مقام معظم رهبری، نمایندگان مجلس و دولت شده است.

قائم مقام وزیر بهداشت تصریح کرد: در حال حاضر بهتر است هیئت‌های امناء از دانشگاه‌ها مطالبه‌گر شوند و با تنظیم جلسات مستمر با دانشگاه‌ها، درخواست گزارش، کار و خدمات بیشتر به مردم را از دانشگاه ها داشته باشند.

معاون کل وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: ملاک قرار دادن مردم در همه جنبه‌ها برای تصمیم گیری‌ها ضروری است و باید رویکرد هیئت‌های امنا تغییر کند.

حریرچی افزود: همواره محور و ملاک تصمیم گیری‌ها و عمل در نزد ما مردم هستند و مردم ما باید مطابق شان بالای خود از خدمات سلامت برخوردار شوند و مردم مناطق محروم هر استانی مناطق مرفه و برخوردار خدمات سلامت را دریافت کنند.

وی در ادامه گفت: حل مشکلات حوزه سلامت نیازمند همکاری‌های فرابخشی است و می‌طلبد که همه متولیان این حوزه با توجه به شرایط ویژه استان خوزستان، برای رفع این مشکلات تلاش مضاعفی کنند.

قائم مقام وزیر بهداشت از زحمات ایدنی رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به عنوان یکی از فعال‌ترین و موفق‌ترین روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور قدردانی کرد و افزود: مجاهدت‌های مردم خوزستان در دروان هشت سال دفاع مقدس به یاد ماندنی است.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.