نامه جمعی از فعالین سیاسی اصلاح طلب و اعتدال گرای استان به آیت اله هاشمی

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: بدنبال ملاقات اخیر جمعی از فعالین سیاسی خوزستانی با هاشمی رفسنجانی و طرح برخی مسائل خلاف واقع در این دیدار نسبت به عملکرد مدیران ارشد استان جمعی از فعالین سیاسی اصلاح طلب و اعتدال گرای استان طی نامه ای به هاشمی رفسنجانی مسائلی را در مورد این دیدار مطرح نموده اند .
در این نامه با اشاره به سوابق حاضران در جلسه به نقش آنها در متشنج کردن فضای سیاسی استان در شرایط حساس کنونی کشور اشاره شده است .
همچنین بعنوان نمونه به بخشی از مطالب مطرح شده توسط یکی از شرکت کنندگان در آن جلسه که بعد از آن جلسه در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی موبایلی منتشر شده و حاوی اتهامات نسبت به مدیران استان می باشد ، اشاره شده ، همزمانی این دیدار با حضور استاندار خوزستان در جمع هیئت دولت جهت ارائه گزارش یکی از مسائلی است که در این نامه به آن انتقاد شده و از رئیس مجمع تشخیص مصحلت نظام درخواست شده که سوابق شرکت کنندگان و نقش آنها در ایجاد تفرقه در فضای استان و دامن زدن به تنش  را مد نظر قرار دهند . این نامه را که رونوشت آن به دفتر رئیس جمهور و وزیر محترم اطلاعات نیز ارسال شده ۳۵ نفر از فعالین سیاسی استان شامل تعدادی از اعضای فعال در ستاد انتخاباتی دکتر روحانی ، تعدادی از اصلاح طلبان استان و اعتدال گرایان امضا نموده اند.
مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.