سند توسعه ۱۰ ساله خوزستان تصویب شد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: معاون برنامه‌ریزی استاندار خوزستان گفت: سند چشم انداز توسعه ۱۰ ساله خوزستان در شورای برنامه ریزی و توسعه استان خوزستان با رویکرد اقتصاد مقاومتی به تصویب رسید.
به گزارش سرویس اقتصادی جام نیوز، امید حاجتی در اهواز، اظهار داشت: چشم انداز توسعه خوزستان ۱۰ ساله به نحوی باهدف اجرایی کردن سند چشم انداز ۲۰ ساله کشور در خوزستان تدوین شده است.
وی درباره ضمانت اجرایی سند توسعه خوزستان افزود: ضمانت اجرایی این طرح، تعهد مدیران استان است که این سند را پیگیری و اجرایی می‌کنند.
معاون برنامه ریزی استاندار خوزستان بیان کرد: این سند کلی است و رویکرد اقتصاد مقاومتی در آن لحاظ شده و دستگاه‌های مختلف استان نیز در تدوین آن حضور داشتند.
وی درباره علت گنجاندن نفت و اقتصاد نفتی در این سند بیان کرد: به لحاظ رویکردهای اجرایی، ما جزو استان‌هایی هستیم که بودجه بدون نفت تدوین کردیم و آن را در خوزستان دنبال می‌کنیم.
حاجتی عنوان کرد: با توجه به اینکه نفت یک ثروت ملی است و بخش عمده آن در خوزستان واقع شده نمی‌توان از این محصول که متعلق به خوزستان است چشم پوشید.
معاون استاندار خوزستان همچنین گفت این سند در جلسه شورای برنامه ریزی توسعه خوزستان و با رای مثبت تمامی مدیران دستگاه‌های خوزستان تصویب رسید.
مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.