طرح های ملی باید با شرایط استانی تطبیق داده شود

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: استاندار خوزستان با اشاره به اینکه طرح های ملی باید با شرایط استانی تطبیق داده شود گفت: نیازاست برای هر استان برنامه ای کاربردی با توجه به ظرفیت های موجود تدوین شود.

عبدالحسن مقتدایی دوشنبه در نشست شورای مبارزه با مواد مخدر خوزستان در محل سالن جلسات استانداری خوزستان،بیان کرد: خوزستان استانی خاص است که نیاز به برنامه ریزی خاص دارد و نباید منتظر ماند تا از مرکز برای این استان برنامه ریزی شود.

وی با تاکید بر مساله آموزش در مبازره با مواد مخدر افزود: بیش از یک میلیون محصل در خوزستان وجود دارد که آموزش و پروش می تواند در امر آموزش پیشگیری از رواج مصرف مواد مخدر برنامه ریزی لازم را در این زمینه انجام دهد.

وی با اشاره به وضعیت مرزهای خوزستان هم گفت: خوشبختانه خوزستان در کنار کشورهایی قرار گرفته که ترانزیت مواد مخدر ندارند و این مساله یک امتیاز برای استان است.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه خوزستان استانی مصرف کننده مواد مخدر است، با اشاره به حضور خیرین در برنامه های مبارزه با مواد مخدر افزود:خوشبختانه امسال خیرین این استان برای مبارزه با مواد مخدر همکاری خوبی را با مسوولان استانی داشته است.

وی همچنین خواستار همکاری بیشتر مدیران صنایع کلان خوزستان در امر مبارزه با مواد مخدر شد و گفت: این صنایع می توانند در تجهیز مراکز درمانی ترک اعتیاد کمک لازم را داشته باشند.

مقتدایی در خصوص برگزاری دومین تمرین مبارزه با مواد مخدر در خوزستان گفت: این تمرین با همکاری تمامی دستگاه های اجرایی از چهارم تا دهم بهمن برگزار می شود.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.