بررسی اجرای طرح ۵۵۰ هزار هکتاری خوزستان با حضور معاون اول رئیس جمهور

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: معاون اول رییس جمهوری گفت: طرح ۵۵۰ هزار هکتاری احیای اراضی کشاورزی خوزستان نباید هیچگونه تبعات منفی در این استان داشته باشد.

اسحاق جهانگیری روز پنجشنبه در نشست بررسی روند اجرای طرح ۵۵۰ هزار هکتاری در منطقه عتابیه هویزه در غرب خوزستان افزود: زهاب ناشی از این طرح باید به درستی منتقل شده و نباید سایر اراضی کشاورزی را متاثر کند.

وی از طرح ۵۵۰ هزار هکتاری احیای اراضی کشاورزی استان های خوزستان و ایلام به عنوان یک طرح بزرگ در بخش کشاورزی در کشور نام برد و گفت:اقدامات مهمی در راستای اجرای این طرح انجام شده ضمن اینکه باید توجه داشت که این طرح، نه تنها مسایل اقتصادی بلکه مسایل اجتماعی را در بر می گیرد لذا نیازمند همراهی است.

جهانگیری اظهارکرد:با عنایت رهبر معظم انقلاب و همت دولت تدبیر و امید، اشتغال و حجم سرمایه گذاری قابل توجهی در اجرای این طرح صورت گرفته است، ضمن اینکه تلاش می شود تا وعده های داده شده در زمینه اجرای این طرح جامه عملی شود.

وی گفت: طرح مذکور تاکنون پیشرفت خوبی داشته و امید است با مشارکت و تعامل خوب مسوولان خوزستان، نمایندگان خوزستانی مجلس شورای اسلامی و ائمه جمعه، روند اجرای این طرح با سرعت بیشتری پیش رود.

معاون اول رییس جمهوری در ادامه افزود:مردم خوزستان حق بزرگی به گردن کشور دارند و امید است با اجرای این طرح، دین مردم خوزستان ادا شود و بخش مهمی از طرح مذکور بزودی به سرانجام برسد.

معاون اول رییس جمهوری در سفر به خوزستان از برخی پروژه ها و طرح های اقتصادی، کشاورزی و عمرانی دیدن کرد.

در این سفر وزرای نیرو، جهاد کشاورزی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش، ورزش و جوانان، معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست، وزیر صنعت، معدن و تجارت، معاون وزیر اقتصاد و دارایی و رییس کل گمرک ایران، جهانگیری را همراهی می کنند.

سفر دو روزه معاون اول رییس جمهوری به خوزستان، از دیروز چهارشنبه آغاز شد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.