مقتدایی: خوزستان در مسیر پیشرفت حوزه‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری است

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: استاندار خوزستان گفت: اقدامات انجام شده در استان در مسیر پیشرفت حوزه‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری و اجرای پروژه‌ها است.

عبدالحسن مقتدایی ظهر امروز در بیست و سومین اجلاس سراسری نماز خوزستان اظهار کرد: به نمایندگی از طرف دولت در کنار تمام کارهای معنوی و کارهایی که وظیفه ذاتی یک مدیر است، این افتخار را داریم که در ۱۴ ماه گذشته، هر ماهه کارهای ویژه‌ای انجام داده‌ایم که اگر انجام نمی‌دادیم از سوی کسی بازخواست نمی‌شدیم اما این اقدامات در راستای توسعه و پیشرفت استان تاثیرگذار بوده است.
وی خطاب به معاون اول رئیس جمهور و وزرایی که در این اجلاس شرکت کردند، افزود: شما به سرزمینی سفر کرده‌اید که رفتار مردمانش بوی شجاعت، رافت و همراهی با نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد.
استاندار خوزستان تصریح کرد: هرکس که یک هفته در استان بماند درمی‌یابد که دل مردمان این سرزمین تا چه اندازه رئوف و همراه با نظام است.
وی اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون چهار اقدام بزرگ و ویژه معنوی در استان خوزستان به سرانجام رسیده که برگزاری اجلاس بزرگ پیرغلامان حسینی، اعزام زائران به کربلا و نجف در ایام اربعین، تقدیر از همه فرمانداران، شهرداران و بخشداران دفاع مقدس و همچنین نکوداشت همه نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره نمایندگان شهید از جمله این اقدامات بوده‌ است.
مقتدایی در پایان گفت: خوزستان در حال طی کردن مسیر پیشرفت در حوزه‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری و اجرای پروژه‌ها است.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.