منوچهر رحمانی مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان شد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: وزیر راه و شهرسازی در حکمی «منوچهر رحمانی» را به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان منصوب کرد.

عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی در حکمی منوچهر رحمانی مدیرکل سابق راه و شهرسازی سمنان را به عنوان مدیرکل جدید مسکن و شهرسازی خوزستان منصوب کرد.

قرار است آیین معارفه و تودیع مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان روز شنبه ساعت ۱۵ در تالار مهتاب برگزار شود.

پیش از این نصرالله دهقان عهده‌دار اداره کل مسکن و شهرسازی خوزستان بود.

منوچهر رحمانی مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان خوزستان پیش از این خدمت در ادارات راه و ترابری استان‌های سمنان، مرکزی، خوزستان و ایرانشهر را در کارنامه خود دارد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  • با سلام و عرض تبریک به مردم خوب خوزستان که از وجود مدیری لایق کاردان و دلسوز بهره میبرند وقتی خبر معارفه ی ایشون را شنیدم خواستم بگم مهندس رحمانی در زمان ورودشون به شاهرود (استان سمنان) تغییرات بزرگی رو انجام داد و راههای استان رو متحول کرد امیدوارم همیشه سالم و سلامت باشند چون به چشم خود دیدم وقتی از بیماری و درد کمر رنج میبردن ولی با غیرتی مثال زدنی خم به ابرو نمیاوردن. مردم خوزستان مبارکتون باشه. بودن ایشان دل گرمی پرسنل و کسانی مثل بنده بود امیدوارم در اینده نیز مثل سالهای قبل بعد از خداوند مدیرهایی با چنین طرز فکر و ایمانی نصیب استان سمنان و همه ی ادارات کل کشور بشن. مبارکتون باشه