پاسخ منطقی استاندار خوزستان به سوال کنندگان در مورد «حماسه ۹ دی» باعث خشم عده ای خاص شد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir:  پاسخ منطقی عبدالحسن مقتدایی استاندار خوزستان به سوال خبرنگار یکی از رسانه های اصولگرای استان درباره «حماسه ۹ دی» باعث خشم این رسانه شد، تا جایی که این رسانه اظهارات مقتدایی را با این تیتر در بخش مهمترین عنوان روز سایت خود قرار داد:

“اظهارات مبهم استاندار خوزستان پیرامون حماسه۹دی:
۹دی مثل بقیه وقایع تاریخی انقلاب است/نباید چیزی را به گونه ای پررنگ کنیم که حساسیت کسانی برانگیخته شود!”

به گزارش عصر جنوب؛ همچنین این رسانه با ضمیمه “پی نوشت” در انتهای این مصاحبه به استاندار خوزستان توصیه کرده است تا به واقعیت های نظام و انقلاب روشن تر نگاه کنند و اظهار امیدواری کرده تا شخص استاندار بیانات خود را به صورت رسمی تکذیب کند.

** در ادامه مشروح این مصاحبه و پاسخ های شخص استاندار را می خوانیم:

عبدالحسن مقتدایی استاندار خوزستان در خصوص حماسه ۹ دی گفت: وقتی رهبری نظام حرفی می زند حتما یک ایده و نظر پشت سرش است فکر می کنم ۹ دی هم مثل بقیه وقایع تاریخی انقلاب است.

وی ادامه داد: هیچ وقت هیچ چیزی را نباید به گونه ای پر رنگ کنیم که خدای ناکرده حساسیت کسانی برانگیخته شود.

مقتدایی ادامه داد: ما وقایع اینچنینی در سال ۶۰ یا در ایام جنگ زیاد داشتیم باید سعی کنیم  موضوعاتی طرح شود که جامعه به وحدت و آرامش کشیده شود.

استاندار گفت: آنچه که گفته می شود در هر مقطعی یک تاثیر دارد و در طول زمان همه باید با توجه به شرایطی که پیش می آید در قالب و مسیری که برای آن تعیین کرده اند حرکت کنند.

وی افزود: دنبال ایجاد حساسیت هیچ جریانی نباشیم هنر مدیریت در این است که با دوستان خود رفاقت کند آنهایی که بی تفاوت است را دوست کند و مخالفان را تبدیل به همراه کند قطعا مواردی هم که طرح شده در زمان خودش و در آن لحظه که ابلاغی و دستوری صادر می شود تاثیر خودش را گذاشته است.

پی نوشت:

خوشحال می شویم اگر استاندار محترم این اظهارات خود را تکذیب کنند و به واقعیت های نظام و انقلاب روشن تر نگاه کنند.”

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.