نگاهی به تیم های خوزستانی در هفته یازدهم لیگ یک فوتبال

عصر جنوب/ asrejonoob.ir:  در هفته یازدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور، صدرنشینان خوزستانی در اندیشه سبقت از رقبا و تکیه زدن بر صدر جدول رقابت‌ها در پایان نیم فصل هستند.

در هفته یازدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور، نمایندگان استان خوزستان امروز در شهرهای آبادان، اهواز و شیراز به مصاف حریفان میانه جدولی خود خواهند رفت.

در این دیدار‌ها که نمایندگان خوزستان به احتمال فراوان روز سختی را در پیش نخواهند داشت، تیم فوتبال استقلال اهواز در شیراز میهمان فجر سپاسی شیراز است.

سپاسی که سابقه درخشانی را در یک بر‌تر فوتبال کشور را داراست و پس از سال‌ها حضور در این آوردگاه، هم‌اکنون اوضاع مناسبی را در اختیار ندارد، در حال حاضر لیگ یک فوتبال کشور را تجربه می‌کند و به نظر نمی‌رسد سد محکمی در مقابل شاگردان داریوش یزدی باشد.

آبی‌پوشان اهوازی که بر صدر جدول گروه اول مسابقات تکیه زده و خیال پایین آمدن را نیز ندارند، امروز در حالی به مصاف فجر سپاسی خواهند رفت که این تیم هفته گذشته دو امتیاز مسلم را در خانه از دست داده و برای اینکه جایگاه خود را از دست ندهد باید در دیدار امروز به پیروزی رسیده تا با خیالی آسوده‌تر نیم فصل را به پایان برده و به تعطیلات زمستانی برود.

استقلال شهر اهواز هم‌اکنون با ۱۸ امتیاز از ۱۰ بازی خود هم امتیاز با همشهری خود فولاد خوزستان در صدر جدول رده‌بندی مسابقات در گروه اول به سر می‌برد، این تیم امروز از ساعت ۱۴ در شیراز به مصاف فجر سپاسی شیراز خواهد رفت.

دیگر تیم اهوازی این دوره از رقابت‌ها در گروه اول، تیم دوم جدول رده بندی است که سایه به سایه همشهری آبی‌پوش خود در حرکت است.

فولاد نوین اهواز که پس از صعود از لیگ دسته دوم، خیلی زود خود را در لیگ یک به مقام صدارت رساند و هم اکنون در انتظار لغزش استقلال برای رسیدن به صدر جدول است.

قرمزپوشان اهوازی که هفته گذشته یک برد شیرین را در کرمان به دست آوردند و شاگردان میثاقیان را با باخت روانه خانه خود کردند، در این هفته نیز در خانه کار سختی را در پیش ندارند و باید از نفت و گاز گچساران در اهواز پذیرایی کنند.

فولاد در صورتی که در این دیدار به پیروزی برسد و همشهری این تیم در شیراز موفق به کسب پیروزی نشود با ۲۱ امتیاز صدرنشین جدول گروه اول مسابقات خواهد شد و با قهرمانی نیم فصل را به پایان خواهد برد.

این تیم امروز از ساعت ۱۴ و ۱۵ دقیقه در ورزشگاه اختصاصی خود به مصاف نفت و گاز گچساران خواهد رفت.

اما صنعت نفت آبادان، پس از کسب یک برد شیرین خارج از خانه، امروز در آبادان میزبان شهرداری بندرعباس است.

طلایی‌پوشان آبادانی که سرانجام با بردی که در هفته دهم در کرمانشاه به دست آوردند به رده دوم جدول صعود کردند، فرصت خوبی را در اختیار دارند تا ضمن سبقت از رقبا، یک گام بلند به سوی صدر جدول بردارند.

در روزی که تمام رقبای این تیم در خارج از خانه به مصاف حریفان خود خواهند رفت، نفت آبادان تنها مدعی میزبان این روز به شمار می‌رود و می‌تواند با کسب یک برد و عدم کسب امتیاز احتمالی توسط رقبا، آن‌ها را پشت سر گذاشته و یک قدم نیز به صدر جدول نزدیک بشود.

نفت آبادان به خوبی این موضوع را می‌داند که در هفته‌های باقیمانده از لیگ دسته اول دیگر فرصت آزمون و خطا وجود ندارد و این تیم تنها و تنها باید برای برد به میدان برود، همان‌طور که هفته گذشته اگر آن برد خارج از خانه را کسب نمی‌کرد، حال این تیم از جرگه مدعیان خارج شده بود.

زردپوشان آبادانی دیدار حساس خود را امروز در آبادان و از ساعت ۱۴ و ۱۵ دقیقه در ورزشگاه تختی در مقابل شهرداری بندرعباس برگزار خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، در هفته یازدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور، صنعت نفت در آبادان میزبان شهرداری بندرعباس است، استقلال اهواز در شیراز به مصاف فجر سپاسی می‌رود و فولاد در اهواز میزبان نفت و گاز گچساران است.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.