بازید شهردار از پروژه‌های شهرداری تهران در خرمشهر

عصر جنوب/ asrejonoob.ir:  شهردار خرمشهر گفت: پروژه‌های شهرداری و شورای شهر تهران به خوبی در این شهر در حال اجرا هستند.
محمد حویزاوی با اشاره به گردهمایی کلانشهرها در این شهر، گفت: پروژهایی که در شهر کلید خوردند با حمایت برخی مسئولان از جمله شخص قالیباف شهردار و شورای شهر تهران بوده است.

وی در ادامه به برشماری برخی پروژه‌های در دست اقدام شهرداری تهران پرداخت و عنوان کرد: پروژه‌ها به ترتیب کلید خوردند و در بهسازی پارک خرمشهر از جمله پارک شهر، حجاب، سایت اداری، فرهنگ و بلوار چهل متری ورود کردند.

شهردار خرمشهر ادامه داد: شهرداری تهران در تمام زمینه‌های عمرانی، خدماتی، مبلمان شهری و مسائل ترافیکی پروژه تعریف کرده و با این اقدامات، امیدواریم شریان اصلی شهر چهره تازه‌ای به خود بگیرید.

حویزاوی خاطرنشان کرد: این نوید را داده که تا پایان سال شاهد جهش خوبی در شهر بوده و جهشی در زمینه‌های خدمات شهری و عمرانی داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، محمد حویزاوی شهردار خرمشهر به همراه اصحاب رسانه و مطبوعات این شهر از پروژه‌های تکمیل شده و در دست اقدام خرمشهر بازدید کردند.

خبرنگاران در این بازدید در جریان روند پیشروی پروژه‌هایی همچون جاده ساحلی، پارک ۱۷ هکتاری مالیات، احداث ساختمان سوم آتش‌نشانی خرمشهر، بهسازی میادین و پارک‌های مختلف، و عمده فعالیت‌های صورت گرفته توسط شهرداری خرمشهر و تهران قرار گرفتند.

شهردار خرمشهر در این بازدید با بیان روند طی شده برای اجرایی کردن این پروژه‌ها بر ضرورت تکمیل پروژه‌های این چنینی تاکید کرد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.