۱۵ زمین چمن مصنوعی در خرمشهر احداث شد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: شهردار خرمشهر از احداث ۱۵ زمین چمن مصنوعی در این شهر خبر داد.

محمد حویزاوی عصر امروز در مراسم افتتاح زمین چمن مصنوعی کوی ویلای خرمشهر، در جمع خبرنگاران گفت: پروژه چمن مصنوعی یکی از پروژه‌های میان مدت شهرداری خرمشهر است که سال گذشته به تصویب شورای اسلامی شهر رسید.

وی از اختصاص اعتباری یک میلیارد تومانی برای اجرایی شدن این پروژه خبر داد، و اظهار کرد: مصوب شد، این پروژه با اعتبار یک میلیارد تومان در پنج زمین چمن مصنوعی در نقاط مختلف شهر اجرایی شود و بیشتر مناطق محروم شهر مدنظر است که تاکنون ۷۰ تا ۸۰ درصد کار اجرایی شده است.

شهردار خرمشهر با بیان اینکه هدف نهایی ما احداث ۱۵ زمین چمن مصنوعی است گفت: با هماهنگی اعضای شورای شهر، نماینده و مدیران و بر اساس اولویت‌بندی و با توجه به نیاز احساس شده در ارائه این نوع خدمات، این زمین چمن نخستین زمین چمن مصنوعی است که در طول هفت ماه اخیر آماده شده است.

وی بر شمارش مکان‌های تعیین شده برای این زمین‌های چمن پرداخت و عنوان کرد: قرار است زمین‌های چمن مصنوعی به ترتیب در منطقه «کوی ویلا» و پس از آن در منطقه «عباره»، «پیش ساخت»، «زهیریه» احداث شوند.

حویزاوی خاطرنشان کرد: برای منطقه «جدیده» و «سرحانیه» نیز در برنامه مشابهی داشتیم که درسرحانیه موفق به فراهم کردن زمین نشدیم که نماینده شهر با هماهنگی‌های صورت گرفته موفق شد از طریق زمین شهری، زمینی را به این منظور فراهم سازد.

وی از افتتاح هر یک از زمین‌های چمن در هر پنجشنبه خبر داد و افزود: سعی بر این است که در هر پنجشنبه شاهد افتتاح یکی از این زمین‌های چمن باشیم.

شهردار خرمشهر در پایان از انجام هماهنگی‌های لازم در راستای احداث پارک بانوان خبر داد و گفت: در خصوص پارک بانوان نیز هماهنگی‌هایی از سوی روابط عمومی شهرداری خرمشهر صورت گرفته و با جدیت پیگیر این کار هستیم.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.