پیرزن ۷۱ ساله خرمشهری به قتل رسید

عصر جنوب – asrejonoob.ir: پیرزن۷۱ ساله خرمشهری که در زمان جنگ تحمیلی هردو پایش را از دست داده بود، به دلیل نامعلومی در خانه به قتل رسید.

یک مقام آگاه یکشنبه به ایرنا گفت:درپی تماس تلفنی ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه روز گذشته – شنبه- شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ خرمشهر در خصوص فوت پیرزنی در خیابان طالقانی این شهر، ماموران کلانتری ۱۱شهری به محل اعزام شدند.
وی اظهار داشت:به دلیل اینکه آثار خون بر روی لباس مقتول دیده می شد، احتمال می رود که وی به قتل رسیده باشد.
این مقام آگاه گفت:فرزندان ‘بتول خانم’ مقتول در منزل حضور داشتند و به پلیس گفتند مادر پیرشان که در جنگ تحمیلی هر دو پایش را ازدست داده و درخانه پدری زندگی کرده و با ویلچر تردد می کرد، به تماس تلفنی جواب نمی داد.
این مقام آگاه افزود:فرزندان این این پیرزن ۷۱ ساله ظهر روز شنبه زمانی که به خانه مادر خود می روند جسدخون آلود مادر خود را گوشه خانه پیدا می کنند.
این مقام آگاه افزود:در این رابطه پرونده برای بررسی بیشتر موضوع تشکیل و در اختیار شعبه جنائی پلیس آگاهی خرمشهر قرار گرفت و جسد مقتوله برای رسیدگی و بررسی چگونگی فوت در اختیار پزشکی قانونی قرار گرفت.
این مقام آگاه افزود:بررسی ها پلیس برای پیدا کردن قاتل یا قاتلان ادامه دارد و در این خصوص نیز دو مظنون دستگیر شدند که برای بازجویی در پلیس آگاهی خرمشهر به سر می برند.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.