«دوایی فر» شهردار خرمشهر شد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: مدیرکل امور شهری استانداری خوزستان گفت: طی حکمی از سوی استاندار خوزستان محمدعلی دوایی فر شهردار خرمشهر شد.


پیمان کاظمی نژاد اظهار کرد: طی حکمی از سوی استاندار خوزستان محمدعلی دوایی فر به عنوان شهردار خرمشهر انتخاب شد. از استاندار خوزستان بابت این انتصاب قدردانی می کنم.

وی افزود: علی دوایی فر در گذشته شهردار دزفول بوده و ریاست آب و فاضلاب سوسنگرد و معاونت شهرداری اهواز را نیز در کارنامه کاری خود دارد. دوایی فر دارای سوابق اجرایی خوبی بوده و در شهر دزفول بسیار موفق عمل کرده است.

مدیرکل امور شهری استانداری خوزستان تصریح کرد: در حال حاضر بعد از بررسی گزینه های مختلف برای این شهرداری و با توجه به تصمیم نهایی استاندار خوزستان دوایی فر به عنوان شهردار خرمشهر انتخاب شده است.

کاظمی منش دوایی فر را مدیری موفق دانست و عنوان کرد: چون شهر خرمهشر برای ما بسیار مهم بوده و مردم این شهر نیز از اهمیت بالایی برای استان برخوردار هستند، اقدام به انتصاب یکی از مدیران موفق استان به عنوان شهردار این شهر کردیم.

وی یادآور شد: از زحمات ساعدی سرپرست قبلی شهرداری خرمشهر نیز که زحمت اداره شهرداری را بر عهده داشت تشکر می کنم. ساعدی نیز مدیر زحمتکش و لایقی است و امیدوارم در ادامه کار خدمات رسانی به مردم در عرصه های بالاتر موفق باشد.

مدیرکل امور شهری استانداری خوزستان بیان کرد: طی چند روز آینده مراسم معارفه محمدعلی دوایی فر به عنوان شهردار خرمشهر را به صورت رسمی برگزار خواهیم کرد.

محمد علی دوایی فر پست های مختلفی از جمله رئیس دفتر فنی فرمانداری دزفول، مدیرعامل آب و فاضلاب شهرستان دزفول، مدیرعامل آب و فاضلاب شهرستان دشت آزادگان، شهردار منطقه چهار اهواز، شهردار بروجرد، شهردار مناطق ۳ و ۹ مشهد، شهردار دزفول، قائم مقام و معاونت فنی و عمرانی شهرداری اهواز را در کارنامه کاری خود دارد.

از شهریور ماه سال جاری مسئله انحلال شهرداری خرمشهر در دستور کار مسئولان امور شهری استانداری قرار گرفته و سرانجام دوم مهر ماه سال جاری شورای حل اختلاف استان خوزستان پس از بررسی های فراوان حکم انحلال شورای شهر خرمشهر را تأیید کرد.

بعد از انحلال شورای شهر خرمشهر از سوی استان سپس در نیمه آبان ماه حکم انحلال آن از سوی وزارت کشور نیز تأیید و اجرا شد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.