امکان سفر زائران اربعین از طریق مرز آبی فراهم شد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: مدیر شرکت کشتیرانی الفجر ۸ شعبه خرمشهر از آمادگی این شرکت برای جابجایی روزانه دو هزار و ۸۰۰ زائران اربعین حسینی از طریق مرزی آبی خبر داد.

جواد روح اللهی سه شنبه افزود: این خط کشترانی از اول آذرماه با کشتی فیروزه و گنجایش ۲۳۶ مسافر و از دوم آذرماه نیز با لغو سفر دریایی خرمشهر- کویت و اضافه شدن کشتی برلیان با ظرفیت ۲۳۰ مسافر، اقدام به جابجایی زائران اربعین می کند.

وی اظهار داشت: با نزدیک شدن به ایام اربعین، از سوم آذر ماه این دو کشتی در شش سفر دریایی از ساعت ۶ صبح تا ۱۷ اقدام به انتفال زائران اربعین از بندر خرمشهر به بصره می کند.

وی ادامه داد: زائران اربعین حسینی که مایلند، از طریق مرز دریایی خرمشهر – بصره به کربلای معلا مشرف شوند باید گذرنامه و ویزای معتبر همراه داشته باشند.

روح اللهی گفت: فروش بلیت علاوه بر دفاتر فروش خطوط مسافری، در دفتر شرکت واقع در مجاورت سالن خلیج فارس بندر خرمشهر انجام شده و زائران اربعین می توانند برای دریافت اطلاعات لازم در این خصوص با شماره تلفن های ۰۹۳۸۲۳۶۲۵۹۸ و ۰۶۱۵۳۵۱۱۹۰۳ تماس بگیرند.

مدیر شرکت کشتیرانی الفجر ۸ شعبه خرمشهر، هزینه سفر دریایی خرمشهر تا بصره را ۸۰۰ هزار ریال اعلام کرد و گفت:برای استقبال از زائران، ایستگاه صلواتی در محل اعزام مستقر شده است.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.