سرپرست شهرداری خرمشهر: سازمان منطقه آزاد اروند با پروژه‌های دیگران عکس یادگاری می‌گیرند!

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: سرپرست شهرداری خرمشهر گفت: سازمان منطقه آزاد اروند متاسفانه به جای سهیم شدن برای عمران و آبادانی خرمشهر با پروژه‌های دیگران عکس یادگاری می‌گیرد.
عزیز ساعدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در خرمشهر با ابراز تأسف از کم کاری سازمان منطقه آزاد اروند در عمران شهری، اظهار کرد: متاسفانه منطقه آزاد اروند در عمل هیچ فعالیت عمرانی را برای مردم خرمشهر انجام نداده و فعالیت این سازمان فقط در حد بنرنویسی و شعار باقی مانده است.
وی خاطرنشان کرد: مردم خرمشهر به دلیل شعارزدگی در سازمان منطقه آزاد اروند به فعالیت و برنامه‌های این سازمان هیچ اعتمادی ندارند.
سرپرست شهرداری خرمشهر بر درستکاری مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند تاکید کرد و ضعف این سازمان را مرتبط با طبقات زیرین آن دانست و گفت: من معتقدم مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند انسان شریفی است اما در طبقات پایین‌تر که مسئولیت عمران شهری را عهده دار هستند همیشه در مسیر خدمت به مردم خرمشهر سنگ‌اندازی کرده‌اند.
ساعدی درآمدهای قابل توجه سازمان منطقه آزاد اروند را یادآور شد و عنوان کرد: اگر مدیریت شهری سازمان منطقه آزاد اروند دلسوزانه وارد عمل شود به طور حتم خرمشهر از جزیره کیش نیز زیبا‌تر خواهد شد و مردم خرمشهر شایستگی زندگی کردن در شهری زیبا را دارند.
ساعدی آبادانی خرمشهر را از تاکیدات مقام معظم رهبری دانست و خاطر نشان کرد: در پی اجرای فرامین رهبری با پیگیری‌های نماینده مردم خرمشهر شهردار تهران به عرصه آبادانی خرمشهر ورود کرد و شهرداری تهران کاری جهادی را در این شهر آغاز کرد اما متاسفانه شاهدیم که منطقه آزاد اروند بجای الگوگیری از فعالیت شهرداری تهران در خرمشهر، با پروژه‌های دیگران عکس یادگاری می‌گیرد و مراسم افتتاحیه راه می‌اندازند.
سرپرست شهرداری خرمشهر افتتاح پارک بیان توسط اکبر ترکان مشاور رئیس جمهور در امور مناطق آزاد کشور را نمونه‌ای از عوام فریبی مردم توسط این واحد مدیریتی برشمرد و اظهار کرد: هفته گذشته و با حضور ترکان مشاور رئیس جمهور در امور مناطق آزاد کشور پارک «بیان» یکی از پارک‌های بهسازی شده توسط شهرداری تهران با برنامه ریزی مدیریت شهری سازمان منطقه آزاد اروند و به عنوان یکی از پروژه‌های این سازمان افتتاح شد.
ساعدی بهسازی و ساماندهی پارک‌های بیان، حجاب، اردیبهشت و محوطه مقابل مسجد جامع خرمشهر را به عنوان پروژه‌های اجرا شده توسط شهرداری تهران و آسفالت‌های حاشیه این شهر را نیز نتیجه حمایت و پیگیری نماینده مردم خرمشهر برشمرد.
و افزود: با این وجود این مدیریت شهری در پیشرفت و عمران کجای معادله عمرانی خرمشهر بوده و چرا به جای ثبت اقدامات سایر ارگان‌ها به نام خود در صدد اجرای پروژه‌های دیگر نیست.
وی اضافه کرد: اگر این سازمان توان احداث پارکی دو هکتاری را ندارد تامین اعتبار کرده تا شهرداری خرمشهر وارد عمل شود.
سرپرست شهرداری خرمشهر از عدم تامین اعتبارات سازندگی و عمرانی با وجود امضای تفاهنمامه‌های مختلف با سازمان منطقه آزاد اروند خبر داد و عنوان کرد: از فروردین ۹۳ تا شهریور ۹۴ بیش از ۴۰ تفاهمنامه با سازمان منطقه آزاد اروند منعقد کردیم که با دوندگی‌های بسیار تنها قادر به جذب یک‌میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از مبالغ هنگفت این سازمان شده‌ایم و این به دلیل بی‌اهمیتی مدیریت شهری این سازمان است.
مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.