انهدام لابراتور تولید شیشه در خرمشهر

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: فرمانده انتظامی خرمشهر از شناسایی و انهدام یک لابراتور تولید شیشه در این شهرستان خبر داد.

نادر سهیلی در حاشیه نشست اعضای کمیته مبارزه با مواد مخدر در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: در سه ماهه نخست امسال سه کیلو و ۹۵۲ گرم مواد مخدر کشف شده است.

وی اضافه کرد: در سه ماهه اخیر ۱۵۰ نفر در زمان کشف مواد مخدر دستگیر شدند که از این تعداد ۱۰۱ نفر حمل کننده مواد مخدر، ۴۵ نفر خرده فروش و چهار نفر نیز قاچاقچی بوده‌اند.

فرمانده انتظامی خرمشهر در ادامه بیان کرد: این آمار در مقایسه با سال گذشته که کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری ۲۴۰ نفر عوامل حمل کننده مواد مخدر بوده، با کاهش مواجه بوده است.

وی به تشریح جزئیات کشف این مواد افیونی در خرمشهر پرداخت و گفت: در این مدت ۲۲ ترازو، هفت بافور، ۴۵ پایپ شیشه، یک‌هزار و ۴۰۱ قرص روان گردان و ۲۵ عدد شربت متادون کشف و ضبط شده است.

سهیلی یکی از علل کاهش کشفیات مواد مخدر در خرمشهر را افزایش عملیات بازرسی و کنترل دانست و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۰۰ عملیات بازرسی انجام شده که نتیجه این عملیات علاوه بر تشکیل ۱۸۰ پرونده، به شناسایی یک لابراتور تولید شیشه انجامیده که با همکاری نیروی‌های اطلاعات این لابراتوار منهدم شد.

فرمانده انتظامی خرمشهر در پایان عنوان کرد: با توجه به عملیات انهدام محل اصلی لابراتورهای تولید شیشه در آبادان، خرمشهر، تهران و کرج تولید شیشه و عرضه این مواد کاهش یافت و متناسب با کاهش تولید قیمت آن نیز در حال حاضر به ۲ میلیارد ریال برای هر کیلوگرم رسیده است.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.