سوء قصد به جان کارمند گمرک در خرمشهر

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: مدیرکل گمرک خرمشهر از سوءقصد به جان یکی از کارکنان این اداره خبر داد.

عارف باوی با بیان اینکه یکی از کارکنان اداره کل گمرک خرمشهر مورد سوءقصد قرار گرفت، افزود: دو فرد ناشناس مجهز به سلاح سرد، «غلامحسین نظری» یکی از کارکنان امور گمرکی اداره کل را مورد حمله قرار دادند.

مدیرکل گمرک خرمشهر افزود: افراد ناشناس سوار بر خودروی پراید در حالی که چهره خود را کاملا پوشانده بودند این فرد را بعد از تایم اداری و در حدود ساعت ۱۴:۳۰ امروز در حال بازگشت به منزلش در خیابان شهید جهان آرا(آرش) خرمشهر در مقابل درب منزل خود از ناحیه ‌مچ دست، آرنج و زانو مورد حمله قرار دادند و سپس متواری شدند.

وی از ارجاع این پرونده به مراجع قضایی خبر داد و گفت: پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شده و موضوع تا رسیدن به نتیجه در حال پیگیری است.

باوی با یادآور شدن حوادث مشابه، اظهار کرد: گمرک خرمشهر به دلیل حساسیت خاص خود و با توجه به وظیفه و ماموریتی که بر‌عهده دارد و با توجه به اینکه یکی از دروازه‌های اقتصادی مهم کشور محسوب می‌شود هر از چند گاهی شاهد حملاتی از این دست بوده‌ و با توجه به اتفاقات اخیر پیگیری این امر توسط مقامات محلی، استانی و کشوری بسیار ضروری است و می‌طلبد مسئولان نسبت به تامین امنیت جانی کارکنان این اداره کل توجه و حمایت بیشتری را ‌داشته باشند.

فارس/

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.