«محاکمه در قبرستان» به سفارش شهرداری خرمشهر

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: سرپرست شهرداری خرمشهر از ساخت و تولید فیلم نیمه‌بلند «محاکمه در قبرستان» با موضوع آگاهی بخشی نسبت به ترفندهای گروهک‌های تروریستی به سفارش این شهرداری خبر داد.

عزیز ساعدی در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: مقرر شد که فیلم نیمه‌بلندی با عنوان «محاکمه در قبرستان» به سفارش شهرداری خرمشهر و گروه فیلمسازی روابط عمومی و امور بین‌الملل این شهرداری تهیه و تدوین شود.

وی ادامه داد: این فیلم محتوای اجتماعی داشته و به موضوع مبارزه با استکبار جهانی و معرفی برخی ترفندهای و دسیسه‌های گروهک‌های تروریستی در کشورهای مختلف می‌پردازد.

سرپرست شهرداری خرمشهر به عوامل تولید این اثر هنری اشاره کرد و گفت: «جمال تایید» کارگردان و «قادر طه‌زاده» مدیر تصویربرداری این اثر هستند و نزدیک به ۴۰ هنرپیشه از جمله «میثم راشدی»، «بختیار پنجه‌ای» و «ناصر بابائیان» در آن نقش‌آفرینی می‌کنند.

وی با بیان اینکه مراحل تولید فیلم محاکمه در قبرستان در شهرستان مهاباد طی می‌شود، عنوان کرد: فیلمبرداری این فیلم از حدود یک هفته پیش در شهرستان مهاباد استان آذربایجان غربی آغاز شده و طبق برآوردهای به عمل آمده حدود یک هفته دیگر پایان می‌یابد.

ساعدی از تصمیم برای اکران این فیلم در جشنواره‌های ملی و بین‌المللی خبر داد و گفت: قرار است این فیلم در جشنواره‌های بین‌المللی و جشنواره‌های داخلی همچون جشنواره فیلم فجر اکران شود.

سرپرست شهرداری خرمشهر در پایان، به بیان هدف از ساخت این اثر و ابراز همدردی با خانواده‌های شهدای عملیات تروریستی پرداخت و افزود: جنایات استکبار جهانی همواره باعث انزجار افکار عمومی در سراسر جهان به ویژه کشور ما و در منافات با آموزه‌های دین اسلام بوده و ساخت فیلم «محاکمه در قبرستان» نیز اقدامی در راستای محکومیت جنایات خصمانه کوردلان استکبار جهانی است.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.