خرمشهر میزبان مسابقات آسیایی سنگ نوردی ۲۰۱۶

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: رییس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی جمهوری اسلامی ایران از برگزاری مسابقات آسیایی سنگ نوردی جوانان و نوجوانان و بزرگسالان در سال ۲۰۱۶ به میزبانی ایران خبر داد و گفت:خرمشهر به عنوان یکی از گزینه های مورد نظر برای برگزاری این مسابقات در نظر گرفته شده است.

رضا زارع چهارشنبه در حاشیه بازدید از مجموعه ورزشی شهید جهان آرا شهر خرمشهر در جمع خبرنگاران رسانه ها گفت:برای برگزاری این مسابقات باید، زیرساخت های این مسابقات به نحو شایسته فراهم شود.

وی با بیان اینکه شهر برگزاری مسابقات تاکنون مشخص نشده است، گفت:شهرهای زیادی در خصوص برگزاری این مسابقات اعلام آمادگی کرده اند، ولی در نظر است تا این مسابقات در شهری برگزار شود که علاوه بر ارائه حس حماسی، خاطره خوبی نیز در ذهن شرکت کنندگان باقی بگذارد و خرمشهر نیز از شهرستان های مورد نظر است.

زارع همچنین با بیان اهداف سفر خود به خرمشهر گفت:برگزاری چند دوره مسابقات سنگ نوردی ملی و بین المللی در استان خوزستان از برنامه های این فدراسیون است و این سفر نیز به منظور ارزیابی زیرساخت های شهرستان های استان انجام شده است.

رییس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی تاکید کرد: امیدواریم با کمک اداره ورزش خرمشهر و حمایت سازمان منطقه آزاد اروند، زیرساخت فراهم شده و خرمشهر به عنوان گزینه برگزاری مسابقات آسیایی معرفی شود.

این مسئول گفت:خرمشهر با داشتن زیرساخت های مناسب و قرار گرفتن در محدوده سازمان منطقه آزاد اروند، از توانمندی لازم برای برگزاری این مسابقات برخوردار است.

ایرنا/

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.