«عزیز منصوری» سرپرست آموزش و پرورش خرمشهر شد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir:  پیش از ظهر امروز مراسم تودیع و معارفه سرپرست آموزش و پرورش خرمشهر در مجتمع خلیج فارس خرمشهر با حضور معاون مدیر کل آموزش و پرورش استان خوزستان، مدیران مدارس و مسئولین شهرستان خرمشهر برگزار شد.

در این مراسم از زحمات مهدی رفیعی دهکردی مدیر آموزش و پرورش خرمشهر تقدیر و عزیز منصوری بعنوان سرپرست مدیریت آموزش و پرورش خرمشهر منصوب شد.

همچنین مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان در حکمی مهدی رفیعی دهکردی را بعنوان معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان منصوب کرد.

جمشید کمایی در حاشیه این مراسم اظهار داشت: امیدواریم خدمات و تعامل‌های آموزش و پرورش خرمشهر با سایر ادارات و سازمان ها مانند سابق ادامه یابد، به سطح کیفی آموزش و توسعه مشارکت توجه ویژه شود.

معاون اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان با تقدیر از زحمات مدیر سابق آموزش و پرورش خرمشهر گفت: خدمات ارزنده ایشان به آموزش و پرورش خرمشهر قابل تقدیر بود و امید داریم مدیران بعدی کار های نیمه تمام را اتمام و اقدامات جدیدی اجرایی نمایند.

به گزارش تسنیم، عزیز منصوری پیش از این معاونت پشتیبانی آموزش و پرورش خرمشهر را بر عهده داشت.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، جانشین فرماندهی انتظامی، فرمانده پایگاه دریایی از جمله مسئولین شهرستان حاضر در این مراسم بودند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.