وزیرکار: هنوز دین خود را به خرمشهر و دزفول ادا نکرده‌ایم

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه تاریخ هر ملتی با اتفاقات آن شناخته می‌شود، گفت: سوم و چهارم خرداد ماه برای کشور ما تنها یک رویداد تاریخی نیست بلکه نمادی از استقلال کشور ماست.

علی ربیعی در مراسم افتتاحیه مجموعه ورزشی شهدای کارگر که امروز، دوم خردادماه در دزفول برگزار شد، اظهار کرد: شهرهای دزفول و خرمشهر نماد استقلال کشور هستند که متاسفانه هنوز دین خود را به آن‌ها ادا نکرده‌ایم.

وی افزود: سوم و چهارم خرداد نماد ملتی است که در مقابل تجاوزگری‌ها ایستادگی کرد و استقلال کشور خود را به دست آورد.

ربیعی با بیان اینکه ما برای ادای دین به خوزستان آمده‌ایم، خاطرنشان کرد: این استان بیش از یک هزار و ۳۰ شهید کارگر دارد و خدمت بزرگی به خاک ایران کرده است.

وی تصریح کرد: این مجموعه ورزشی با ۲۴ میلیارد ریال اعتبار دین کوچکی به دزفول شهر مقاومت است و ما علاوه بر این به دنبال احداث سالن چند منظوره  ۱۱ هزار متر مربعی در کنار آن هستیم.

همچنین هوشمند صفایی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان در این باره اظهار کرد: بیمارستان ۹۶تختخوابی تامین اجتماعی دزفول از سوی وزیر تامین اعتبار شده و تا ۲ سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: همچنین مجموعه فرهنگی ورزشی شهدای کارگر این شهرستان در فاز اول با اعتبار یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید که این مجموعه ویژه خدمات رسانی به مناطق محروم و به ویژه کارگران این شهرستان است.

ایسنا/

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.