انتخاب شهردار خرمشهر بازهم بی نتیجه ماند

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: سومین جلسه متوالی شورای اسلامی شهر خرمشهر برای انتخاب شهردار به دلیل حواشی عدیده بدون نتیجه تمام شد.

شهردار خرمشهر در یک ماه اخیر به دلایلی استعفای خود را تقدیم شورای شهر خرمشهر کرده بود و در این مدت معاون وی به عنوان سرپرست موقت زمام امور شهرداری خرمشهر را به عهده داشت. شورای شهر خرمشهر در سه جلسه اخیر به دلیل اختلاف بین اعضا در گزینش شخص مورد نظر نتوانست به نتیجه واحد برسد و حواشی همچنان صحن شورای شهر خرمشهر را دنبال می کند.

سید جواد ادریس پور عضو شورای اسلامی شهر خرمشهر عنوان کرد: شامگاه گذشته جلسه سوم در حالی برگزار شد که چهار عضو شورا در جلسه انتخاب شهردار صحن شورا را ترک کرده و جلسه را از رسمیت انداختند. متاسفانه در جلسه رسمی باز هم به دلیل عدم حضور برخی از اعضا و موضوع انتخاب شهردار به تعویق افتاد.

وی افزود: طبق دعوتنامه رسمی شورای شهر، روز سه شبه یعنی امروز ساعت ۱۹ جلسه چهارم برگزار خواهد شد و انتظار می رود تمامی اعضای شورای شهر به منظور حفظ آرامش شهر و شهروندی، جلوگیری از نا آرامی ها و همچنین احترام به دیگر اعضا و شهروندان در جلسه مذکور حضور یافته و به این غائله خاتمه داده و باعث شادی شهروندان شوند.

عضو شورای اسلامی شهر خرمشهر اختلاف بر سر دو گزینه شهرداری را عامل این موضوع دانسته و عنوان کرد: در انتخاب شهردار بین دو گزینه ساعدی سرپرست فعلی شهرداری و ملاکه یکی دیگر از نامزدها رقابت وجود دارد. در حقیقت به علت اینکه احتمال پیروزی یکی از این دو گزینه ها بیشتر است برخی اعضای مخالف حاضر به شرکت در جلسه نبوده و تاکنون سه جلسه متوالی غیبت کرده و جلسه را از رسمیت انداختند.

ادریس پور تصریح کرد: این گونه رفتارها از اعضای شورا مقبول نیست و تقاضای حضور و شرکت در جلسه را از آنان داریم. در نهایت باید شهردار را انتخاب کرده و از نا به سامانی ها جلوگیری کرد.

وی از سوزاندن منزل یکی از اعضای شورای شهر خرمشهر توسط افراد ناشناس آن هم یک ساعت قبل از تشکیل جلسه خبر داد و بیان کرد: با توجه به اعمال شنیع امروز، برخی افراد سودجو باعث آتش زدن منزل سید صباح حسینی یکی از اعضای شورای شهر شدند، لازم می دانم این حرکت زشت و ناپسند را محکوم کنم چرا که اعضای شورای شهر منتخبان مردم هستند. در واقع لازم است که به آنها تعدی نشود و به عنوان عضو شورای شهر از مقامات انتظامی و قضایی درخواست رسیدگی به این موضوع را دارم.
مرجع / مـهـر

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.