مینی پالایشگاه خرمشهر در دهه فجر افتتاح می شود

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: فرماندار شهرستان خرمشهر از افتتاح مینی پالایشگاه این شهر با تولید روزانه ۵ هزار بشکه فرآوردهای نفتی در دهه فجر امسال خبر داد.

ولی‌الله حیاتی عصر امروز در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی خرمشهر، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در شهرک صنعتی خرمشهر حدود ۲۴ واحد فعال وجود دارد و برخی واحد‌ها نیز در شرف ورود به خط تولید هستند.

وی با اشاره به افتتاح مینی پالایشگاه تولید فرآورده‌های نفتی خرمشهر به عنوان یکی از مهم‌ترین پروژه‌های در شرف ورود به خط تولید در شهرک صنعتی این شهر، عنوان کرد: این مینی پالایشگاه به دست متخصصان ایرانی ساخته شده و ساخت این واحد صنعتی در شرایط فعلی، نشان از توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران دارد.

فرماندار خرمشهر گفت: با راه‌اندازی این مینی پالایشگاه روزانه ۵ هزار بشکه فرآورده‌های نفتی تولید خواهد شد.

وی در ادامه بیان کرد: افتتاح این پروژه در دهه فجر صورت می‌گیرد و کلنگ برخی پروژه‌های دیگر نیز در دهه فجر به زمین زده خواهد شد.

حیاتی از افتتاح ١٨پروژه در دهه فجر خبر داد و اظهار کرد: در مجموع در خرمشهر، در دهه مبارک فجر ١٨ پروژه با اعتباری بالغ بر ١٠٠ میلیارد تومان در بخش ملی و اعتبارات تمهیداتی افتتاح خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، فرماندار خرمشهر، امروز از شهرک صنعتی این شهر، از شرکت‌های تولیدی همچون کارگاه نساجی و تولید پوشاک و البسه، تولید پنکه، تهویه و مینی پالایشگاه تولید فرآورد‌های نفتی این شهرک که مراحل پایانی ساخت را پشت سر می‌گذارد، بازدید کرد.

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.