ورزش “قلعه چنعان” نیازمند توجه مسئولان

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: عضو شورای اسلامی شهرستان کارون خواستار مشارکت مالکان زمین‌های قلعه‌چنعان برای راه‌اندازی زمین فوتبال در این منطقه شد.

طاهر باوی ظهر امروز در جلسه‌ای که با حضور اعضای شورای اسلامی شهرستان کارون و تیم‌های فوتبال قلعه‌چنعان تشکیل شد، گفت: تشکیل شورای محلات و پیگیری این موضوع، بخشی از مشکلات ورزش در قلعه‌چنعان را حل می‌کند.

وی افزود: این مهم با همت ورزشکاران امکان‌پذیر است و انتظار می‌رود در این زمینه جوانان همراهمان باشند.

عضو شورای اسلامی شهرستان کارون در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: اعطای مشارکت مالکان زمین از مهمترین کارهایی است که باید به‌منظور راه‌اندازی زمین فوتبال برای ورزشکاران روستا برنامه‌ریزی و استفاده کرد.

باوی اظهار کرد: امید است که مالکان، زمین‌های اطراف قلعه‌چنعان نسبت به این امر اهتمام ورزند.

*لزوم توجه مسئولان به ورزش قلعه چنعان

یکی از پیشکسوتان فوتبال روستای قلعه چنعان نیز خواستار لزوم توجه مسئولان به ورزش این منطقه شد.

‌رزاق ناصری گفت: با توجه به علاقه فراوان جوانان این منطقه به فوتبال و توانایی آنها در راهیابی به تیم‌هایی همچون فولاد خوزستان، استقلال خوزستان و پرسپولیس ویس (علی عموری، محمد بریهی و قاسم بریهی) از پویایی و استعداد نهفته در زمین‌های خاکی قلعه چنعان حکایت دارد.

وی افزود: ورزش فوتبال یکی از بهترین سرگرمی‌های موجود در استان خوزستان است که با توجه به وجود آسیب‌های اجتماعی از قبیل اعتیاد و سرقت در مناطق حاشیه باید از طرف مسئولان بیشترین توجه به آن شود.

یکی از پیشکسوتان فوتبال روستای قلعه چنعان عنوان کرد: انتظار می‌رود دستگاه‌های مختلف اجرایی و مسئولان استان فکری به حال جوانان این منطقه کنند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.