شهردار کوت عبدالله به محل کارش بازگشت

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: شهردار کوت عبدالله با رای شورای حل اختلاف و رسیدگی به شکایات استان خوزستان در سمت خود ابقا و روز شنبه پس از مدتی بلاتکلیفی در محل کار خود حاضر و مشغول کار شد.

محمد عبیاوی گفت: با رای نهایی شورای حل اختلاف و رسیدگی به شکایات خوزستان ، در محل کار خود(شهرداری کوت عبدالله)حاضر شده و کار مدیریت شهری را از سرگرفتم.
وی گفت: یکی از موارد انتقاد اعضای شورای اسلامی کوت عبدالله ، عدم سکونت من در این شهرستان بود که برای تامین نظر اعضای شورا ، از دو ماه پیش نیز در این شهر ساکن شده ام.
عبیاوی ابراز امیدواری کرد بدون حاشیه سازی و اتلاف وقت ، با نیروی مضاعف و مشارکت مردم و تعامل شورای اسلامی شهر ، کارها و طرح های خدمات شهری سرعت بیشتری به خود گیرد.
بر اساس رای شورای حل اختلاف و رسیدگی به شکایات استانداری خوزستان ، گماردن کاظم حزباوی با رای پنج رای شورای اسلامی شهر کوت عبدالله(کارون) در پنجم دی ماه ۱۳۹۴غیرقانونی بوده و این انتصاب فاقد وجاهت قانونی اعلام شده است.
شورای حل اختلاف و رسیدگی به شکایات استان خوزستان بر اساس شکایت فرمانداری کارون علیه شورای اسلامی شهر کوت عبدالله در خصوص تصمیم های شورای اسلامی شهر کوت عبدالله در خصوص برکناری شهردار این شهر (عبیاوی) به دلیل عدم سکونت نامبرده در محدوده قانونی شهر وارد شور شد و با سه رای موافق و یک رای مخالف ، شهردار کوت عبدالله را در سمت خود ابقا کرد.
رای نهایی هیات حل اختلاف را عبدالحسن مقتدایی استاندار خوزستان و رئیس هیات ، فرهاد افشار نیا رئیس کل دادگستری و عضو هیات ، عباس پاپی زاده و ناصر صالحی نسب دو نفر از نمایندگان مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی و شکاری نماینده شورای اسلامی استان امضا کردند.
بدین ترتیب مساله ای که می توانست در شهرستان کارون تنش آفرین شود با ورود شورای حل اختلاف و رسیدگی به شکایات استان خوزستان مرتفع و ختم به خیر شد.
در بهمن ماه ۱۳۹۰ با مصوبه هیات دولت ، کوت عبدالله از اهواز انتزاع و به شهرستان کارون ارتقا یافت.
محمد عبیاوی از سه سال پیش با رای شورای اسلامی شهر کوت عبدالله به سمت شهردار این شهر منصوب شده بود.

** عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.