خانواده‌های صاعقه‌زده ایذه‌ نیازمند حمایت هستند

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: رئیس جمعیت هلال‌احمر ایذه گفت: خانواده‌های صاعقه‌زده این شهرستان نیازمند حمایت جدی مسئولان به‌ ویژه در استان هستند.

کورش مهرزادگان پیش از ظهر امروز در جلسه مدیریت بحران شهرستان، در محل فرمانداری اظهار کرد: ایران کشوری چند اقلیمی بوده و شهرستان ایذه اقلیم حوادث مختلف است.

رئیس جمعیت هلال احمر ایذه با بیان اینکه حوادث تکراری در ایذه در حال رخ‌ دادن است و هیچ فکری برای رفع آن نشده است، گفت: در حوادثی که در شهرستان رخ می‌دهد می‌توان از سوله‌های موجود استفاده کرد، اما این منطقه با این اتفاقات گسترده، نیاز به ساخت اردوگاه اسکان اضطراری دارد و یک کار ماندگار باید در این شهرستان انجام شود.

مهرزادگان با بیان اینکه بخش سوسن این شهرستان یک منطقه وسیع جغرافیایی و دور دست از مرکز شهرستان است، خاطر نشان کرد: در صورت بروز حادثه در این منطقه باید تیم‌های امدادی از ایذه اعزام شوند و ایجاد پایگاه امداد و نجات در این بخش یک امر ضروری است.

وی ادامه داد: تمام اقداماتی که باید توسط هلال‌احمر برای کمک به خانواده‌های صاعقه‌زده صورت می‌گرفت، انجام پذیرفت اما باید توجه جدی‌تر و استانی به این موضوع فراموش نشود.

مهرزادگان در پایان عنوان کرد: یک میلیون تومان کمک به خانواده‌ای که اعضاء و سرپرستان خود را از دست داده است هیچ دردی را دوا نخواهد کرد و کمک‌رسانی به بازماندگان نیازمند توجه‌ جدی‌تر مسئولان است.۵

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.