شهردار ایذه از عدم پرداخت اعتبار یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومانی به این شهر گفت

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: شهردار ایذه گفت: در سال‌های گذشته مبلغی در حدود یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان برای شهر ایذه اختصاص داده شده بود که تاکنون پرداخت نشده است.

مهران باباپور صبح امروز در نشست مدیریت بحران که در محل فرمانداری برگزار شد، گفت: در زمینه سیل‌های به وجود آمده چندین مکاتبه با نهاد ریاست‌جمهوری، مدیرکل بحران و… صورت گرفت ولی به‌جز نهاد ریاست جمهوری، هیچ‌کدام از دیگر نهادهایی که این مکاتبات صورت گرفت، پاسخی ارائه ندادند.

وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته مبلغی در حدود یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان برای مدیریت بحران شهر ایذه اختصاص داده شده بود عنوان کرد: متاسفانه این امر فقط در حد یک حرف بوده و هیچ‌گونه اعتباری تاکنون پرداخت نشده است.

شهردار ایذه با بیان اینکه در این شهر مشکلات و کاستی‌های فراوانی وجود دارد خاطرنشان کرد: بعد از سیلاب‌های گذشته و امسال هیچ‌گونه کمکی برای بازسازی مبلمان شهری، آسفالت و… نشده و مشکلات روی‌هم انباشته شده است.

بابایی با بیان اینکه در سیلاب اخیر ۱۲۸ منزل مسکونی به‌نابودی رفت تصریح کرد: پنج خانه در شهر ایذه بر اثر مشکلات سیل و بعد از سیل به‌صورت کامل از بین رفت و متاسفانه هیچ‌گونه کمک مالی و خدماتی برای این خانواده‌های نیازمند صورت نگرفته و ما نیز برای رفع مشکلات آنها دچار مشکل هستیم.

وی با بیان اینکه این اتفاقات و خسارات وارده اگر برطرف نشود، ممکن است تبعات و مشکلات اجتماعی به‌دنبال داشته باشد گفت: باید با کمک کردن به ایذه و رفع نیازهای اساسی این شهرستان، از بروز مشکلات بعدی جلوگیری کرد.

مقام ارشد شهرداری ایذه با تاکید بر اینکه آتش‌نشانی شهر ایذه در وضعیت بحرانی است عنوان کرد: به مشکلات شهر تنها با دو ماشین فرسوده قدیمی و تعمیری رسیدگی می‌شود.

بابایی در پایان با بیان اینکه نگاه اداره‌ها و شهرداری ایذه به‌دست مسئولان استانی است گفت: اگر بی‌توجهی‌ها به ایذه ادامه داشته باشد، ما باید بدون هیچ حرکت مثبت و پیشرفتی در شهر، نظاره‌گر مشکلات بیشتر باشیم.

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.