آیا رئیس بیمارستان شهدای ایذه به مردم دروغ گفت؟

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: پزشک عمومی که شاهد عینی درگیری در بیمارستان شهدای ایذه بود، با رد صحبت‌های مدیر داخلی این بیمارستان گفت: یکی از پرستاران در درگیری مضروب شد.

دکتر فرشاد درخش  اظهار داشت: شامگاه پنجشنبه یک فقره تصادف بین موتور سیکلت و عابر پیاده رخ داد که هر ۲ نفر به وسیله نیروهای فوریت‌های پزشکی به بیمارستان شهدای ایذه منتقل شدند.

وی افزود: راکب موتورسیکلت که یک پسر جوان بود، از همان بدو ورود به اورژانس با بددهنی و ناسزا با پرستاران و کادر بیمارستان صحبت می‌کرد و الفاظ زشتی به کار می‌برد که من و کارکنان جواب حرفهایش را ندادیم.

پزشک عمومی بخش اورژانس بیمارستان شهدای ایذه تأکید کرد: این مرد از کادر درخواست ماسک کرد و دزد خطاب کردن آنها تقاضای دریافت ماسک و دستکش داشت و می‌گفت چرا شما ماسک دارید و من ندارم.

وی گفت: در این میان یکی از بانوان پرستار این فرد را دعوت به آرامش می‌کند که با برخورد تند و حرف‌های رکیک وی مواجه می‌شود، یکی از پرستاران مرد در حمایت از همکارش با این جوان درگیری لفظی پیدا می‌کند.

درخش در ادامه می‌گوید: این جوان با حمله به پرستار چندین مشت حواله او کرد و حتی من نیز که برای جدا کردن آنها اقدام کردم از گزند وی در امان نماندم، پرستار پس از این درگیری به یکی از اتاق‌ها رفت.

وی افزود: پس از چند دقیقه چهار نفر از اراذل و اوباش که از دوستان این جوان بودند به بیمارستان آمدند، ۲ نفر از آنها با چاقو عوامل را تهدید و از پرستار می‌خواستند که از اتاق بیرون بیاید و همه این اتفاقات در حالی رخ میداد که پرسنل حراست در حال تماشای وقایع بودند.

پزشک عمومی بیمارستان شهدای ایذه از تماس چندین باره با پلیس ۱۱۰ سخن گفت و تصریح کرد: متأسفانه اصلا پاسخ تلفن‌های من توسط پلیس داده نمی‌شد و بعد از یک ساعت و نیم با تماس رییس بیمارستان ۲ مأمور نیروی انتظامی به بیمارستان آمدند و این افراد را به بیرون هدایت کردند.

وی افزود: در حالی که ما فکر می‌کردیم این نفرات بازداشت شده‌اند پس از ۲ ساعت جوان متعرض دوباره به بیمارستان آمد و پس از ناسزا های فراوان، این محل را ترک کرد.

همه این اتفاقات در حالی رخ داده است که روز گذشته خبرنگار ایرنا در تماس با مدیر داخلی بیمارستان شهدای ایذه از کم و کیف ماجرا پرسیده بود که وی با صراحت تمام درگیری با کادر بیمارستان را تکذیب و گفته بود که نزاع بین همراهان بیماران رخ داده و ربطی به پرسنل بیمارستان نداشته است.

مطالب پیشنهادی