سینا صنعت ایذه قهرمان کشتی باشگاه‌های جهان شد

عصر جنوب – asrejonoob.ir: تیم سینا صنعت ایذه به مقام قهرمانی کشتی فرنگی باشگاه‌های جهان دست یافت و این پیروزی باعث راه‌اندازی کارناوال شادی در خیابان‌های این شهر شد.

بالاخره پس از گذشت دو روز از آغاز رقابت‌های کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان و درخشش خیره‌کننده سینا صنعت ایذه به عنوان یکی از دو نماینده کشورمان در این مسابقات، جدال‌های حساس آن به پایان رسید.

تیم کشتی سینا صنعت ایذه که در فصل گذشته جام باشگاه‌های جهان با قرعه بد به رده پنجم دست پیدا کرده بود با حمایت‌های بی دریغ علی‌بابا احمدپور در این مسابقات حضور پیدا کرد و به عنوان پدیده جدید کشتی تیمی جهان خود را معرفی کرد.

سینا صنعت در دیدار پایانی این مسابقات با شکست ۵ بر ۳ نماینده ترکیه به مقام قهرمانی جهان دست پیدا کرد.

پس از این موفقیت بزرگ کارناوال شادی توسط شهروندان ایذه‌ای در سطح خیابان‌ها راه‌اندازی شد و ورزش دوستان این دیار به شادمانی از قهرمانی تیم شهر خود پرداختند.

هدایت‌الله خادمی نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان و فرامرز کیانی‌زاده مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان در پیام‌های جداگانه ای این موفقیت بزرگ را تبریک گفتند.

علی بابا احمدپور مدیرعامل این باشگاه در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ایذه با تبریک این قهرمانی به همه مردم ورزش‌دوست ایران اظهار کرد: این قهرمانی را به همه مردم شهرستان ایذه تقدیم می‌کنم و قول می‌دهم تا جایی که توانایی دارم جوانان ایذه را در زمینه‌های ورزشی و صنعتی حمایت کنم.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.