آغاز تغییرات در فرمانداری ها؛ بیرانوند به ایذه می رود

عصر جنوب – asrejonoob.ir: پس از گذشت بیش از ۳ سال از دولت یازدهم تغییر فرمانداران در شهرستان ایذه به عدد ۳ رسید و قرار براین شده است که فردا معارفه سرپرست جدید این فرمانداری باشد.
آقاجان علیخانی درباره صحت تغییر فرماندار ایذه اظهار داشت: این موضوع صحت دارد و قرار بر این شده است که فرماندار این شهر تغییر کند.

وی با اشاره به اینکه چه کسی به عنوان فرماندار شهرستان ایذه معرفی شده است،گفت: فرماندار فعلی شهر هفتگل محسن بیراوند به عنوان سرپرست فرمانداری این شهرستان معرفی شده است.

فرماندار ایذه بیان کرد:روز دوشنبه ساعت ۴ بعدازظهر با حضور معاونت سیاسی استانداری خوزستان در سالن جلسات فرمانداری این شهر مراسم تودیع و معارفه فرماندار ایذه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم،پس از گذشت ۳ سال از دولت یازدهم این سومین فرمانداری است که بر صندلی فرمانداری این شهرستان تکیه می‌زند.

البته نباید از این موضوع گذشت که شهرستان ایذه یکی از محرومترین شهرستانهای کشور واستان خوزستان است و بیشترین روستاهای خوزستان را دارد و می‌توان گفت در ۳سالی که از دولت یازدهم گذشت این فرماندارانی که سکان دار این پست شده اند؛ این روستا ها را از نزدیک مشاهده نکردند و اوج محرومیت را در چشمان اهالی روستاها ندیده‌اند.

به گزارش تسنیم مردم ایذه انتظار دارند که محسن بیرانوند که قرار بر این شده است به عنوان سرپرست فرمانداری ایذه معارفه شود به دنبال برطرف کردن مشکلات مرم به ویژه مناطق محروم باشد؛نه اینکه پس از گرفتن این سمت به جای خدمت به مردم در خدمت احزاب سیاسی کشور باشد.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.