نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس: “مافیای آب” مانع انتقال آب به دشت‌های ایذه و باغملک شدند

عصر جنوب – asrejonoob.ir: نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی گفت: گروه‌هایی تشکیل شده‌اند که از انتقال آب کارون به دشت‌های ایذه و باغملک جلوگیری می‌کنند.
هدایت الله خادمی اظهار داشت: پس از پیگیرهایی که صورت گرفت و با توجه به نامه‌ای را که برای مجوز انتقال آب کارون ۳ به دشت‌های ایذه و باغملک به وزیر نیرو نوشتیم، متاسفانه متوجه شدیم که برخی مسئولان هر چه در رابطه با انتقال آب کارون به مردم گفتند دروغ بوده است. “باید بگویم مردم عزیز ما را سرکار گذاشته بودند” و این جای نگرانی دارد که چرا به مردمی که هزاران مشکل دارند باید دروغ بگویند؟

وی با ابراز تاسف از مسئولانی که پیگیر انتقال آب کارون نبودند عنوان کرد: پیگیر نبودن مسئولان سبب شد، که آب به همه جا برود(انتقال یابد) جز شهرستان ایذه‌ای که سدها آن را محاصره کرده‌اند.

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس بیان کرد: به هر حال اگر آب وارد منطقه ما نشود به سبب اینکه هیچ گونه صنعتی در آن وجود ندارد و جوان‌های ما نیز بیکار می‌شوند، بنابراین باید برای رهایی جوانانمان از بیکاری این آب وارد زمین های ما شود تا اینکه از مشکلات مردم شهرستان‌های ایذه و باغملک کاسته شود.

وی با اشاره به گروه‌هایی که برای جلوگیری از انتقال آب تشکیل شده است، بیان کرد: واقعا مافیای آب تشکیل شده و این گروه‌ها سبب شده‌ا‌ند تا مانع انتقال آب به برخی مناطق شوند. این مسئله نمی‌تواند بیش از این ادامه پیدا کند، چرا که شهرهای ایذه و باغملک فاقد امکانات هستند، پس مهم ترین کار برای پیشرفت این شهرها انتقال آب کارون به این مناطق است.

خادمی عنوان کرد: از وزاری مربوطه درخواست می‌کنیم که هرچه سریعتر عملیات انتقال آب کارون به مناطق ایذه و باغملک را انجام دهند./ تسنیم

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.