دختر ۱۳ ساله ایذه‌ای در کارون غرق شد

عصر جنوب – asrejonoob.ir: بخشدار سوسن گفت: یک دختر ۱۳ ساله ایذه‌ای با غرق شدن در آب کارون جان خود را از دست داد.

مهرزاد شریفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ایذه با اشاره به غرق شدن یکی از شهروندان این شهرستان در آب کارون اظهار کرد: تعدادی از افراد یک خانواده برای تفریح و شنا در آب کارون دچار حادثه شدند که در این بین یک دختر نوجوان ۱۳ ساله جان خود را از دست داد.

وی افزود: در این حادثه ۶ نفر دیگر غرق شدند که با تلاش مردم منطقه و حاضران در این مکان نجات پیدا کردند.

بخشدار سوسن با اشاره به اینکه بالا آمدن آب رود کارون که در پائین دست سد کارون ۳ است باعث روی دادن این اتفاق شد.

شریفی با اشاره به اینکه در مناطق مختلف این بخش تابلوی‌های هشدار دهنده جهت مسافران، بومیان و گردشگران نصب شده است خاطرنشان کرد: متاسفانه با وجود این هشدارها مبنی بر خطرآفرین بودن آب این رودخانه برای انجام تفریحات آبی بازهم شاهد حضور برخی از شهروندان در این رود هستیم که گاها اتفاقات ناگواری را در پی داشته است.

وی با بیان اینکه مردم باید به هشدارهای ایمنی که برای خطرات این آب داده می‌شود توجه جدی داشته باشند تصریح کرد: با توجه به اینکه در فصل گرم سال قرار داریم و نیاز به تولید برق بیش از فصول سرد است و برای جلوگیری قطعی باید تولید برق بدون وقفه صورت بگیرد، در ساعات مشخص شده بالا آمدن آب صورت می‌گیرد و گردشگران باید به این امر توجه جدی داشته باشند.

شریفی در پایان با تاکید بر اینکه در هر صورت آب‌تنی در این رود ممنوع اعلام شده است گفت: انتظار می‌رود مسافران و گردشگران این منطقه نسبت به هشدارها توجه داشته باشند و به هیچ در ساعات مختلف به آب نزدیک نشوند.

به گزارش خبرگزاری فارس، با توجه به هشدارهای اعلام شده در سال‌های اخیر، همواره از گذشته تا‌کنون اتفاقات ناگواری بر اثر غرق شدن افراد و شهروندان مختلف ایذه‌ای در آب رودخانه کارون به‌ویژه در بخش سوسن رخ‌داده است و انتظار می‌رود شهروندان ایذه‌ای در کنار بومیان این بخش با رعایت نکات ایمنی از نزدیک شدن به این رود پرهیز کنند.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.