دادستان ایذه: عمدی بودن آتش سوزی مطب پزشک ایذه ای دردست بررسی است/ برخورد قاطع دستگاه قضایی با هر گونه سهل انگاری آتش نشانان

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ایذه گفت: حادثه آتش سوزی اخیر که منجر به فوت یک دندانپزشک دراین شهرستان شد در حال بررسی است.

فیصل مزرعه در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی و قضایی میزان با تشریح آخرین جزئیات حادثه آتش سوزی که بر اثر انفجار در طبقه پنجم یکی از آپارتمان های شهرستان ایذه رخ داد اظهارکرد: تحقیقات دراین زمینه ادامه دارد و هنوز هیچ مدرکی برعمدی بودن حادثه آتش سوزی به دست نیامده است.

وی افزود: دراین حادثه یک خانم دندانپزشک در شعله‌های آتش گرفتار شد که متاسفانه جان خود را از دست داد.

وی اضافه کرد: پس از ارسال گزارش، بازپرس دادسرا به همراه ماموران پلیس آگاهی در محل حادثه حاضر و تحقیقات خود را به عمل آوردند. بر اساس

گزارش ها و تحقیقات به عمل آمده و اظهارات برخی از شاهدان حاضر در محل وقوع حادثه که خود ناظر آتش سوزی بوده اند، متوفی تا زمان حضور مامورین آتش نشانی زنده بوده و طلب کمک می کرده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ایذه با بیان اینکه موضوعات و پرونده های قضایی پیچیدگی های خودش را دارد بیان کرد: به مردم اطمینان می دهیم که دستگاه قضایی و نیروی انتظامی با جدیت در حال بررسی موضوع هستند.

مزرعه ادامه داد: یکی از کارشناسان رسمی از استان به همراه بازپرس پرونده و مامورین تشخیص هویت پلیس آگاهی از محل وقوع حادثه بازدید کرد اما هنوز نظرنهایی خود را اعلام نکرده است.

وی همچنین گفت: تا قبل از وصول نظر کارشناس و تعیین علت تامه وقوع حادثه و عمدی یا غیر عمدی بودن آن و نیز تا قبل از وصول نظریه پزشکی قانونی استان و تعیین علت تامه مرگ، شناسایی و اخذ اظهارات شاهدین حادثه و تکمیل تحقیقات پرونده، امکان اظهار نظر قطعی وجود ندارد.

مزرعه ادامه داد: قطعا در صورت احراز قصور و سهل انگاری ماموران آتش نشانی و شهرداری، دادسرا بدون هرگونه مسامحه ای به طور جدی و قاطع برخورد قضایی خواهد کرد.

** عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.