نامه انتقادی قبادیان به نماینده ایذه و باغملک در مجلس

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: همزمان با برخی مباحث و تبادل نظرهای انتخاباتی در شبکه های اجتماعی یادداشتی از دکتر برات قبادیان یکی از کاندیداهای انتخابات دوره های گذشته ایذه و باغملک، خطاب به نماینده این دو شهرستان در مجلس در گروههای مختلف شبکه های اجتناعی منتشر شده است که متن ان در زیر می آید؛

به گزارش تابناک؛ برادر عزیز و گرانقدرم جناب آقای دکتر درویشپور- نماینده محترم مردم شهرهای ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی
با سلام
عباداتتان قول درگاه الهی
برادر عزیز، اگر خاطر مبارک باشد، در حدود ٢ ماه بعد از اینکه وارد مجلس شدید، جلسه ای را دوستان ایذه ای و باغملکی مقیم تهران در دفتر سردار زمانی از دوستان باغملکی که آن موقع مشاور آقای دکتر جاسبی و مسؤل بسیج استادان دانشگاه بودند، تشکیل داده و اینجانب را نیز دعوت کردند.
در آن جلسه سردار بیژن کیانی، سردار شیشه گر، آقای بدخشان و در حدود ٢٠ نفر از هر دو شهرستان حضور داشتند.  در آن جلسه همه ما اعلام آمادگی کردیم که برای پیشرفت و توسعه هر دو شهرستان  به شما کمک کنیم. برادر عزیز نتیجه اینکه تا کنون  یک بار هم حضرتعالی تماس نگرفتید و کمک نخواستید.
برادر عزیز باز اگر خاطر مبارک باشد، زمانی که آقای روحانی کابینه اش  را به مجلس معرفی کردند، بنده در مجلس به دیدن شما و سایر نمایندگان برای حمایت از وزرای معرفی شده علوم و آموزش و پرورش آمدم. در آنجا نیز پیشنهاد دادم که به عنوان موافق این دو وزیر ثبت نام و صحبت کنید تا بعد که رای آوردند از آنها برای منطقه کمک بگیریم، که متاسفانه نتیجه ای حاصل نشد.
البته برادر عزیز جناب آقای دکتر درویشپور، بنده به جنابعالی  حق می دهم که هردو مورد را فراموش کرده باشید زیرا سرتان شلوغ است و احتمالا مراجعه کنندگان زیاد.
علی ایحال، برایتان آرزوی توفیق و سلامتی و موفقیت دارم.
عزت زیاد و خداوند یار و یاورتان باد
ارادتمند
(قبادیان)
مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.