کشته شدن ۲ نفر بر اثر حمله خرس در ایذه!؟

عصر جنوب/ asrejonoob.ir:  رئیس جمعیت هلال احمر ایذه، خبر کشته شدن دو نفر بر اثر حمله خرس در منطقه لنده این شهرستان را تکذیب کرد.

چند روزی‌ است که در فضای مجازی و نرم‌افزارهای واتس‌آپ و وایبر، خبر کشته شدن دو نفر از اهالی روستای لنده از توابع شهرستان ایذه بر اثر حمله خرس و کشته شدن خرس توسط اهالی این منطقه و نیروی انتظامی پخش شد که باعث ایجاد حاشیه‌های زیادی در سطح فضای مجازی شد.

رئیس جمعیت هلال احمر ایذه در این باره در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در این شهرستان، ضمن تکذیب خبر مذکور اظهار کرد: این خبر یک شایعه فردی توسط حاشیه‌سازان فضای مجازی است و به‌ هیچ‌وجه صحت ندارد.

کورش مهرزادگان با بیان اینکه پس از انتشار این خبر، مراتب از طریق ادارات مربوطه در سطح شهرستان پیگیری شد، افزود: با پیگیری‌های به‌عمل آمده در اداراتی چون محیط زیست شهرستان ایذه، بخشداری دهدز و تماس با اهالی روستای لنده این خبر تکذیب شد.

وی اضافه کرد: تنها حادثه پیش آمده توسط خرس برای اهالی منطقه لنده، سه‌بار حمله به اهالی در زمستان بوده که منجر به زخمی شدن و مداوای اهالی شده بود و همان زمان اخبار آن به اطلاع رسانده شده بود.

دامن زدن به شایعات حاشیه‌سازان در فضای مجازی باعث شده که بدون پیگیری این خبر توسط کاربران این نرم‌افزارها در سایت‌ها و خبرگزاری‌های معتبر، گاها روزانه شاهد انتشار سریع اخبار حاشیه‌ای باشیم.

فارس/

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.