عملیات هوایی برای نجات زن حادثه دیده در منطقه لنده با موفقیت انجام شد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: رئیس جمعیت هلال احمر ایذه گفت: عملیات هوایی برای نجات زن حادثه دیده انجام شد.

کورش مهرزادگان از انجام موفقیت‌آمیز نجات زن حادثه دیده در منطقه لنده از توابع بخش دهدز واقع در شهرستان ایذه خبر داد و اظهار کرد: این زن بر اثر بارش برف روزهای پیش در شهرستان، بر اثر سقوط از ارتفاع، دچار شکستگی در ناحیه لگن و خونریزی داخلی شده بود که با همکاری جمعیت هلال احمر خوزستان و اورژانس دانشگاه جندی شاپور و بیمارستان دانشگاه اهواز، عملیات امداد و نجات هوایی وی با موفقیت انجام شد.

وی با تقدیر از همکاری در جهت انجام این عملیات امدادی افزود: نیروهای امداد و نجات هلال احمر شهرستان، فورا پس از شنیدن خبر این سانحه به منطقه برفگیر اعزام شده و با ۶ ساعت پیاده‌روی در برف، به منطقه لنده رسیدند.

رئیس جمعیت هلال احمر ایذه ادامه داد: به‌علت شرایط آب و هوایی منطقه، دیروز انجام عملیات هوایی در منطقه امکان‌پذیر نبود و نیروهای امدادی این اداره، شب را برای انجام کمک‌های امدادی به مصدوم در این منطقه بسیار سرد سپری کردند و امروز این عملیات از طریق هلی‌کوپتر امداد و نجات خوزستان به پایان رسید.

مهرزادگان خاطرنشان کرد: شهرام حبیبی، سیامک شیرانی و علی خواجوی نیروهایی بودند که از روز قبل در محل حضور داشتند و امروز اسماعیل قاسمی‌نژاد، مهدی زدوار و وحید اورکی‌نیا به سرپرستی بنده، با بالگرد در منطقه حاضر شده و عملیات را به پایان رساندند.

وی در پایان با تشکر از گروه امداد و نجات هلال احمر ایذه، دهدز  و هلال احمر استان در جهت همکاری کامل خود گفت: زن حادثه دیده از طریق بالگرد به مراکز درمانی مرکز استان اعزام شد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.