شهردار ایذه توسط عضو شورای شهر طرح سئوال شد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: یکی از اعضای شورای شهر ایذه اقدام به طرح سئوال از شهردار ایذه کرد، ولی پاسخ به جلسه دیگر موکول شد.

جلسه شب گذشته شورای اسلامی این شهر با نوع متفاوتی برگزار شد و شهردار برای پاسخگویی به سئوالات یکی از اعضای شورای شهر حضور یافته بود، در این نشست ۸ نفر از ۱۱ عضو شورای شهر حضور داشتند.

در این جلسه یوسف‌علی سواری عضو این شورا آغاز کننده سخنان رسمی این جلسه بود و موضوع طرح سوال خود را از شهردار مطرح کرد.

وی با بیان اینکه شهردار فرد انتخاب شده توسط شورای شهر است افزود: شهردار یک شهر برای تصمیم‌گیری در راستای انجام کارهای مربوط به شهرداری باید تابع عقاید و مقررات شورای شهر باشد.

این عضو شورای شهر ایذه با قرائت ۱۴ سوال متفاوت از شهردار خواستار پاسخگویی وی به مورد بحث و شائبه‌های ایجاد شده شد.

سواری در زمان پاسخ‌دهی شهردار به این سوالات با درخواست از اعضای شورا برای موکول کردن پاسخ به جلسات دیگر، مانع از پاسخ‌دهی وی به این سوالات شد.

در ادامه این جلسه هدایت‌الله سلحشور، اسماعیل فرهادی، ایمان داودی، سلطان‌علی سعیدی ضمن تأیید انتقادها و سوالات همکار خود به عملکرد یک‌ساله شهردار انتقاد کردند و خواستار پاسخگویی وی در هفته‌های آینده شدند.

سواری در پایان افزود: بر اساس ماده ۷۳ این اختیارات به شورا داده شده است که اعضای آن انتقادات خود را نسبت به شهردار داشته و منتظر جواب قطعی از شهردار نباشند، از این رو شهردار می‌تواند به‌صورت دوستانه به سوالات پاسخ‌گو و یا مانع از پاسخ دادن باشد.

فارس/

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.