زیر ساخت‌های بهداشتی ایذه متناسب با جمعیت آن رشد نکرده است

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: مدیر داخلی بیمارستان شهدای ایذه گفت: زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی شهرستان متناسب با جمعیت آن رشد نکرده است.

نوربخش احمدزاده با اشاره به تعطیلی چند سال پیش بیمارستان ۱۷ شهریور در این شهرستان اظهار کرد: تعطیل شدن یک بیمارستان در مرکز شهر و انتقال کارکنان آن به بیمارستان تازه تاسیس در انتهای شهر یک نا مهربانی در حق مردم ایذه توسط مدیران وقت بود.

وی با بیان اینکه در آن زمان نبود رسانه‌ها و عدم توجه روزنامه‌ها در شهرستان به این اتفاق، باعث عدم اطلاع مردم شد، افزود: در هیچ‌جایی از دنیا وقتی که یک بیمارستان جدید افتتاح می‌شود، بیمارستان‌های قدیمی آن تعطیل نمی‌شوند.

مدیر داخلی بیمارستان شهدای ایذه خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت جمعیتی موجود در آن وقت، نیاز به ساخت یک بیمارستان جدید در کنار بیمارستان قدیم احساس می‌شد و طرح بیمارستان شهدا برای کار در کنار ۱۷ شهریور اجرا شده بود.

احمدزاده با بیان اینکه متاسفانه مدیران وقت در حق مردم ظلم کرده و با انتقال بیمارستان از مرکز شهر به خارج شهر حرکت اشتباهی انجام دادند، تصریح کرد: این کار باعث از دست رفتن زمان طلایی درمانی برای بیماران خارج از محدوده بیمارستان شده است.

وی با اشاره مشکلات اینکه اگر بیماری در محله دور‌ دست بیمارستان دچار حادثه شود، افزود: عملا برای بیماری که بیش از هفت دقیقه دچار ایست قلبی شده و به‌علت ترافیک و دوری مسیر بیمارستان، به این مرکز آمده است نمی‌توان کاری انجام داد.

این مسئول درمانی شهرستان اضافه کرد: در آن زمان هیچ‌کس از حقوق درمانی و بهداشتی مردم این شهر دفاع نکرد و حتی مسئولان آن زمان شهرستان، با استفاده از الفاظ زشت و تشبیهات زننده، مردم را مورد بی‌مهری خود قرار می‌دادند.

وی با اشاره به اینکه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی شهرستان با جمعیت آن رشد نکرده است، خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته در هر ماه حدود ۱۷ هزار مراجعه به این بیمارستان صورت می‌گرفت و امسال این مراجعه بیماران با افزایش دو برابری به بیش از ۳۰ هزار ویزیت در ماه رسیده است.

احمدزاده ادامه داد: با این افزایش مراجعه بیماران به بیمارستان شهدای ایذه، متاسفانه امکانات موجود به شکل گذشته است و برخی از نارضایتی‌های مردم و بیماران مراجعه کننده به این بیمارستان به حق و امری طبیعی است.

مدیر داخلی بیمارستان شهدای ایذه در پایان با اشاره به اینکه خدمات ارائه شده در بخش درمان این شهرستان مناسب نیست افزود: با آغاز طرح توسعه سلامت در شهرستان، امیدواریم که روند خدمت‌رسانی به مردم بهتر شود و انتظار می‌رود مردم نیز همکاری لازم را در این ارتباط داشته باشند.

فارس/

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.