دانشجویان ایذه‌ای مقام سوم مسابقات بتن آمریکا را کسب کرند

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: سرپرست تیم ماگما بتن ایذه گفت: این تیم عنوان سوم مسابقات بتن المپیاد بین‌المللی انجمن بتن آمریکا ACI شاخه ایران را کسب کرد.

سید کرامت حسینی با اشاره به برگزاری هفدهمین همایش ملی سالیانه موسسه بین‌المللی بتن ACI – شاخه ایران اظهار کرد: این همایش با موضوع بتن و زلزله و با محوریت اصلی نقش بتن‌های پیشرفته در عصر نوین فرا صنعتی، همزمان با هفته پژوهش و ایمنی در برابر زلزله برگزار شد.

وی افزود: هدف از این برنامه نیز همانند سال‌های گذشته، انتقال دستاوردهای نوین، دانش تئوری، نوآوری و تکنولوژوی، دانش فنی کاربردی مهندسی عمران در راستای بهبود عملکرد سازه‌های بتنی در ایران، در راستای برنامه توسعه ۲۰ ساله صنعت بتن بود.

سرپرست تیم ماگما بتن اضافه کرد: در این همایش تیم‌های دانشجویی به‌منظور دانش توسعه پایدار در صنعت بتن به رقابت پرداختند، که تیم ماگما بتن از دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایذه، عنوان سوم مسابقات بتن المپیاد بین‌المللی انجمن بتن آمریکا ACI-شاخه ایران را کسب کرد.

وی ادامه داد: این تیم ایذه‌ای در گرایش بتن مکعبی، با کسب امتیاز ۹۳ از ۱۰۰ با وزن و مقاومت مشخص، با اختلاف ۲ امتیاز نسبت به تیم نخست، به مقام سوم دست یافت.

حسینی خاطرنشان کرد: تیم ماگما بتن ایذه سال گذشته نیز در این مسابقات حضور داشت و موفق به کسب مقام نخست در گرایش بتن متخلخل شده بود و این موفقیت برای دومین سال پیاپی به‌دست آمده است.

وی اضافه کرد: مسابقات بین‌المللی انجمن بتن ACI با حضور تمام تیم‌ها و دانشگاه‌های سراسر کشور در تاریخ ۲۴ و ۲۵ دی سال جاری همزمان با هفته پژوهش در نمایشگاه بین‌المللی صدا و سیما در تهران برگزار شد و نتایج آن اینک به‌دست ما رسیده است.

سرپرست این تیم در ادامه تصریح کرد: متاسفانه شرکت در چنین مسابقاتی هزینه‌های مالی زیادی در بر خواهد داشت، که بدون کمک مسئولان قادر به انجام این کار نخواهیم بود و با توجه به اینکه تا به‌حال تمام هزینه‌ها به‌ صورت شخصی پرداخت شده است، امید است که مسئولان توجه بیشتری نسبت به این موضوع داشته باشند.
حسینی در پایان گفت: این موفقیت که حاصل راهنمایی‌های دلسوزانه اساتید محترم و زحمتکش و همچنین دانشجویان فرهیخته واحد ایذه است را به جامعه علمی شهر ایذه تبریک می‌گویم.

فارس/

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.