اتهام‌زنی عضو شورای شهر ایذه به خبرنگاران!

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: جلسه شورای شهر ایذه صبح امروز با غیبت یک عضو شورا برگزار شد و با حاشیه‌های ریز و درشتی همراه بود.

صبح امروز جلسه شورای این شهر با حضور ۱۰ عضو از ۱۱ عضو آن در محل ساختمان شورای اسلامی شهر برگزار شد و در این جلسه، موارد مختلفی توسط نمایندگان مردم در این مجمع مطرح و مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

*مشکلات آسفالت باید برطرف شود

یکی از اعضای شورای اسلامی شهر ایذه در این جلسه با اشاره به‌ مشکلات موجود در سطح آسفالت و خیابان‌های شهر، این مورد را مشکلی بزرگ برای خیابان‌های ایذه دانست و خواستار تصویب لایحه برای بازسازی آن شد.

ایمان داوودی، جایگاه این ارگان را در سطح شهر، جایگاهی نامشخص دانست و افزود: معلوم نیست ما در کجای این شهر بوده و ساختار و کار ما در شهرداری نا‌معلوم است.

*باید عمل‌گرا باشیم

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر ایذه نیز در این جلسه با بیان اینکه برای انجام امور باید یک روند هماهنگ شده انجام شود افزود: عادت بد ما، حرف زدن دور میز است و باید با هم به مشکلات واقعی و بیرونی مردم رسیدگی کنیم.

اسماعیل فرهادی با اشاره به طرح ناتمام پارک آنزان اظهار کرد: برای این طرح و مشکلات موجود در آن مستندسازی انجام شده است و برای دفاع از حقوق قانونی خود نیازمند نماینده حقوقی در ارگان خود هستیم.

*دوباره کاری انجام می‌گیرد

حسین اسماعیل‌پور دیگر عضو شورای اسلامی شهر ایذه نیز با اشاره به دوباره‌کاری در برخی از بخش‌ها و کارهای عمرانی شهرستان تصریح کرد: برای یادبود سردار شهید اسکندر دژآهنگ باید یک خیابان اصلی و مناسب در نظر گرفته شود و مقام شامخ و والای این شهید شهرستان، گرامی داشته شود.

*باید در بین مردم و در محلات حاضر شد

مجاهد مقصودی یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی شهر ایذه نیز با بیان اینکه ما فقط در مجموعه شورای شهر حرف می‌زنیم خاطرنشان کرد: طبق صحبت‌های قبلی و به‌عمل آمده، ما باید مشکلات مناطق و محلات سطح شهر را از نزدیک مورد بررسی قرار داده و در بین مردم شنوای حرف و مشکلات آنها باشیم.

*خبرنگاران مهره گروه خاصی هستند

دیگر عضو شورای اسلامی شهر ایذه نیز با بیان اینکه مجموعه شورای ما فقط در حد حرف کارهای خود را مورد بررسی قرار می‌دهد افزود: متاسفانه ما در این نهاد تفکر نداریم.

یوسف‌علی سواری که حضور نمایندگان جامعه خبری را در این مراسم مشاهده کرد، آنها را نماینده برجسته کردن و معروف کردن برخی اعضای شورای شهر دانست.

وی با بیان اینکه جامعه خبری، مهره دست و نماینده گروه خاصی است که نباید از آن پیروی کنند.

– فارس

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.