تعطیلی مرکز آفرینش‌های هنری ایذه به دلیل نداشتن ساختمان

عصر جنوب/ asrejonoob.ir:  مسئول انجمن هنری ساوار ایذه گفت: انجمن آفرینش‌های هنری ایذه و انجمن فرهنگی و هنری ساوار ایذه تعطیل شد.

اسکندر مقصودی با اشاره به تعطیلی مرکز آفرینش‌های هنری شهرستان و انجمن فرهنگی ساوار گفت: این مراکز به‌ عنوان یکی از فعال‌ترین و کامل‌ترین انجمن‌های استان خوزستان به‌ دلیل نداشتن ساختمان مشخص تعطیل شدند.

وی با بیان اینکه این مراکز چند سال در ساختمان بیمارستان قدیمی شهرستان مستقر شده بودند، عنوان کرد: به‌ علت تغییر کاربری ساختمان توسط شبکه بهداشت و درمان، این مکان از انجمن‌های هنری گرفته و به طرح توسعه سلامت اختصاص داده شد.

مسئول انجمن هنری ساوار ایذه با بیان اینکه بعد از متروکه شدن این ساختمان، عملیات بازسازی آن توسط مرکز آفرینش‌های هنری شهرستان و انجمن ساوار انجام شد، خاطر نشان کرد: بعد از بازپس‌گیری مکان توسط شبکه بهداشت و درمان، فعالیت‌های این انجمن‌ها به‌طور کامل تعطیل شد.

وی با اشاره به اینکه امروز انجمن ساوار در ایستگاه ۹۴ متوقف شد، افزود: همایش‌های فرهنگی و هنری تخصصی، تهیه و تدوین مقالات، شب شعر از جمله برنامه‌های مربوط به این گروه بوده است.

وی در پایان با بیان اینکه در تکاپوی پیدا کردن یک مکان جدید برای مستقر شدن هستیم، تصریح کرد: در حال حاضر به‌ علت نبود مکان مشخص، تمام فعالیت‌های فرهنگی و هنری وابسته به این انجمن در شهرستان تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد بود.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.