جنجال تازه ۲۰:۳۰ در سیما

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: در پی انتشار گزینشی اظهارات محمدرضا عارف در مراسم روز دانشجو در دانشگاه شهید بهشتی، دفتر دکتر محمدرضا عارف اطلاعیه ای صادر کرد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

در پی انتشار گزینشی و هدفمند صحبت های آقای دکتر عارف در برخی رسانه های مجازی و بخش خبری ٢٠:٣٠ که متاسفانه همچنان بر سیاست ایجاد اختلاف و تفرقه افکنی بین گروه‌های سیاسی-اجتماعی اصرار دارد،دفتر دکتر محمدرضا عارف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن تشکر از حضور پرشور و شعور دانشجویان عزیز دانشگاه شهید بهشتی در مراسم ١۶ اذر اعلام کرد که مواضع وی در مورد مسایل مختلف کشور به خصوص موضوع مناقشه انگیز انتخابات ٨٨ همان مواضع رسمی و اعلامی دکتر عارف در جریان تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری ٩٢ است.

به اعتقاد دکتر عارف بهترین موضع در مورد معرفی سران فتنه را مقام معظم رهبری در دیدار با مردم عزیز قم در دیماه ٨٩ اتخاذ نموده اند که سران فتنه را آمریکا وانگلیس دانستند. بنابر این هر گونه اتهام زنی به هر فرد به خصوص عزیزان در حصر و سایر عزیزانی که عمری در خدمت نظام و مردم و کشور بوده اند بدون حکم دادگاهی صالحه که در آن تمام جوانب مختلف وقایع انتخابات ٨٨ و کلیه عوامل و افراد دخیل دراین رخداد چه پیش از برگزاری انتخابات و چه بعد از برگزاری انتخابات که با سخنرانی‌ها و رفتارهای مغایر اخلاق و عقلانیت موجبات چنین فتنه و مشکلاتی برای کشور را ایجاد کردند، کاملا بر خلاف اصول اسلامی، اخلاقی ،قانونی و مواضع خردمندانه مقام معظم رهبری است.

دکتر محمدرضا عارف همگام و همراه با رییس جمهور محترم و سایر دلسوزان کشور و نظام ،تمام تلاش و اعتبار خود را برای حل این “معضل” و “استخوان لای زخم” به کار خواهند بست و بارها بر تلاش مسالمت آمیز برای رفع حصر اقایان میرحسین موسوی و حجت الاسلام مهدی کروبی و عدم تعرض به ریاست جمهور محترم و محبوب اسبق جناب سید محمد خاتمی به کار خواهند بست.

در پایان امید داریم که همگان با درک شرایط حساس کشور به ضرورت همبستگی و همدلی بین احاد ملت توجه نموده و منافع ملی را قربانی منافع فردی و جناحی نکنند.

روابط عمومی دفتر دکتر محمدرضا عارف

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.