جاسم کرار: اگر داعش نزدیک نجف شود, دست به اسلحه خواهم برد

عصر جنوب: جاسم کرار محمد هافبک عراقی استقلال در گفت‌وگویی اعلام کرد اگر داعشی ها به نجف نزدیک بشوند همه چیز را رها می‌ کند و برای دفاع و شهادت به سرزمین مادری می‌ رود.

به گزارش عصر جنوب؛ جاسم کرار در گفت‌وگویی مفصل با تماشاگران نکات جالب و جذابی را به زبان آورده است. خلاصه ای از این گفت‌وگو را بخوانید:

من شکارچی هستم
هیچ جای دنیا مثل عراق برای شکار خوب نیست من از ۹ سالگی با دایی ام به شکار می‌ رفتم. قطری ها هم که شکار را دوست دارند برای همین کار به عراق می‌ آمدند، من هم چون راه را می‌ شناختم بلد و راهنمای آنها می‌ شدم و مسیر را طبق نجوم و از روی ستاره ها تشخیص می‌ دادم. من در نجف رئیس صنف شکارچیان هستم، پاسپورت دیپلماتیک دارم همه نوع اسلحه هم دارم.

پیشنهاد رئال مادرید
سبک زندگی و آداب خانوادگی ما مثل اروپا نیست که بتوانیم در آنجا زندگی کنیم. وقتی در سال ۲۰۰۷ قهرمان آسیا شدیم یک پیشنهاد از رئال مادرید داشتم. آنها به من پیشنهاد دادند ۶ سال برای تیم های پایه و دوم رئال با من قرارداد می‌ بندند و اگر خوب بودم می‌ توانم به تیم بزرگسال بروم، اما من این پیشنهاد را رد کردم.

در حالت آماده باش هستم
تمام اعضای خانواده ما در زمانی که گفته می‌ شد داعش به سمت نجف می‌ آید اسلحه به دست سنگر گرفته بودم، اگر دشمن وارد نجف و حرم حضرت علی بشود انگار وارد خانه من شده، من همین الان هم آماده باش هستم و اگر بدانم داعش دارد به نجف نزدیک می‌ شود همه چیز را ول می‌ کنم و می‌ روم برای دفاع.

چرا تراکتور را دوست دارم
خیلی دوست داشتم در تراکتور بازی کنم و همان جا از فوتبال کنار بروم. هنوز با یکسری از تماشاگران آنها در اینستاگرام در ارتباطم. در تبریز همه از زن و مرد تا کوچک و بزرگ من را دوست داشتند و به من احترام می‌ گذاشتند. در یکی از بازی های تراکتور بعد از اخراج من آنها عصبانی شدند و صندلی ها را کندند اما یک هفته بعد با صندلی به ورزشگاه آمدم و گفتم ما صندلی ها را می‌ خریم و جبران می‌ کنیم اما کرار را ببخشید. اینجا جایی بود که خیلی از مردم تبریز خوشم آمد.

در ایران به قرارداد متعهد نیستند
من یک بازیکن حرفه ای هستم برای پول بازی می‌ کنم وقتی دو طرف قرارداد امضا می‌ کنند یعنی دو طرف باید متعهد باشند اما اینجا یک طرف کم می‌ آورد. روزی که داشتم قرارداد می‌ بستم گفتم آقای فلانی اگر نمی‌ توانی به من بگو ولی طرف می‌ گفت نه بابا پول زیاده. اما آنها به قراردادی که بسته اند عمل نمی‌ کنند، این تنها چیزی است که گاهی عصبانیم می‌ کند. من اینجا زن و بچه و خانواده دارم و به مشکل مالی برمی خورم. البته امیرخان با من صحبت کرده و گفته حتی اگر هیچ پولی هم ندادند سرت را پایین بیانداز و فوتبالت را بازی کن، این مشکلات هم حل می‌ شود با این حال من با باشگاه مشکل دارم.

جباری متکبر است
مجتبی جباری اینیستا فوتبال ایران است اما یک مقدار مغرور و متکبر است. در ایران از علی کریمی، کریم باقری و مهدی مهدوی کیا خیلی خوشم می‌ آید.

کرار محمد هافبک عراقی استقلال در گفت‌وگویی اعلام کرد اگر داعشی ها به نجف نزدیک بشوند همه چیز را رها می‌ کند و برای دفاع و شهادت به سرزمین مادری می‌ رود.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.