به دنبال دلسرد کردن مردم از دولت هستند / اصلاح‌طلبان برنده انتخاباتند

عصر جنوب: یک فعال سیاسی اصلاح طلب با تاکید بر اینکه اصلاح‌طلبان حتما برنده انتخابات خواهند بود گفت: ان‌شاالله اصلاح‌طلبان همان‌گونه که توانستند در انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته با برنامه‌ریزی پیش بروند در انتخابات مجلس نیز به همان صورت عمل می‌کنند.

محمدرضا خاتمی در حاشیه مراسم ختم مادر همسر محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی در جمع خبرنگاران در مورد برنامه اصلاح طلبان برای انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اصلاح طلبان حتما در این انتخابات برنده هستند. وی در مورد اقدامات لازم برای دستیابی به موفقیت اصلاح طلبان در انتخابات مجلس گفت: همان‌طور که اصلاح طلبان توانستند در انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته با برنامه ریزی پیش بروند، ان‌شاالله در انتخابات مجلس نیز به همان صورت عمل می‌کنند.

وی در مورد چگونگی تنظیم لیست انتخاباتی اصلاح طلبان با بیان این‌که من در جریان این امور قرار ندارم گفت: اصلاح طلبان از گذشته تجربیات خوبی دارند که ان‌شاالله بار دیگر نیز از آن تجربیات استفاده می‌کنم. خاتمی در پاسخ به پرسشی در مورد علت ممنوع الخروجی‌اش خاطرنشان کرد: طبق پیگیری‌هایی که وکیلم انجام داده‌اند ظاهرا شکایتی تحت عنوان اقدام علیه امنیت ملی از سوی سپاه پاسداران از اینجانب در دادسرای امنیت ملی صورت گرفته است و بدون آنکه من احضار شوم و فرصت دفاعی به من داده شود حکم ممنوع الخروجی من را صادر کرده‌اند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در مورد زمان اتمام ممنوع الخروجی‌اش تصریح کرد: ظاهرا مطابق قانون احکام ممنوع‌الخروجی دارای مدت ۶ ماه است که ممنوع الخروجی بنده از تیرماه سال جاری آغاز شده است.

محمدرضا خاتمی در ادامه در پاسخ به پرسش خبرنگاری در مورد نحوه تعامل مجلس و دولت گفت:‌ زمانی که انتخابات سال ۹۲ برگزار شد، مشخص شد که مردم تغییر می‌خواهند و این موضوع نیز از سوی بخش‌های قابل توجهی از درون حکومت نیز پذیرفته شد، اما هنوز بخش‌های وجود دارند که مسبب وضعیت ۸ ساله بودند و می‌خواهند این‌گونه مطرح کنند که هنوز در به همان پاشنه می‌چرخد.

وی افزود: آن‌ها به دنبال دلسرد کردن مردم هستند اما نمی‌دانند که اگر مردم دلسرد شوند از نظام دلسرد می‌شوند نه از دولت آقای روحانی. این فعال سیاسی اصلاح طلب با تاکید بر این‌که آن‌ها جاهایی نظیر وزارت علوم و وزارت ارشاد را هدف خود قرار داده‌اند گفت: آن‌ها به دنبال این هستند که سنگرهای از دست داده خود را حفظ کنند در صورتی که این وزارتخانه‌ها سنگر نیستند بلکه جایگاه‌هایی برای خدمت هستند و برای مدیریت آن‌ها کسانی باید روی کار بیایند که مطابق با برنامه‌های آقای روحانی عمل کنند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در پایان با بیان اینکه این افراد به دنبال این هستند که در حقیقت مردم را دلسرد کنند اظهار کرد: من گمان می‌کنم که این افراد نمی‌توانند به هدف نهایی خود دست یابند و در انتخابات سال آینده نیز پاسخ محکمی خواهند گفت.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.