اسفند؛ تعیین رییس جدید مجلس خبرگان

عصر جنوب: نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و عضو مجلس خبرگان رهبری از تصمیم گیری درباره ریاست مجلس خبرگان در جلسه اسفندماه این مجلس خبر داد.

آیت الله موسوی جزایری در با برکات وجود شخصیت هایی مثل حضرت آیت الله مهدوی کنی برای انقلاب اسلامی و شخصیت و جایگاه ایشان، اظهار کرد: لطمه ای که به نهادهای انقلاب اسلامی در این زمینه وارد می شود نا معلوم و بسیار مبهم است باید دید که در آینده چه اتفاقاتی در نبود این بزرگوار رخ خواهد داد. وی افزود: رییس فقید مجلس خبرگان رهبری روحانی پارسا و مدیری مدبر بود که ریاست جامعه روحانیت مبارز، دانشگاه امام صادق، حوزه علمیه مروی و ریاست مجلس خبرگان رهبری را برعهده داشت.

امام جمعه اهواز ابراز امیدواری کرد که به حول و قوه الهی و با عنایت ویژه حضرت بقیه الله الاعظم نبود آیت الله مهدوی کنی در نظام اسلامی جبران شود که انشا الله هم می شود. عضو مجلس خبرگان در رابطه با اینکه آیا جلسه ای ویژه در رابطه با تصمیم گیری برای ریاست مجلس خبرگان رهبری پس از رحلت آیت الله مهدوی کنی خواهد شد یا خیر؟ تصریح کرد: نخیر، ما تا اسفند ما هیچ جلسه ای نداریم و جلسه اسفند ماه جلسه معمولی مجلس خبرگان رهبری است که به احتمال فراوان در این جلسه تصمیم‌گیری در این خصوص انجام خواهد شد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.