فریادشیران با مایلی ‎کهن به زندان می رود!

عصر جنوب: نادر فریادشیران دستیار همیشگی محمد مایلی کهن و یکی از محکومین شکایت علی دایی تاکید می کند که آماده است به زندان برود.

فریادشیران در مورد درخواست تجدیدنظر می‌گوید: «درخواست تجدیدنظر حق طبیعی ما است. به همین دلیل هم چنین کاری کردیم. البته باید بگویم مایلی‌کهن اصلا راضی به این کار نبود و با اصرار من بالاخره در روز آخر فرصت ۲۰ روزه‌ای که داشتیم، راضی شد و آمد درخواست تجدید نظر داد. دلیل اصلی این مساله هم این است که مطمئن شویم زندان رفتن‌مان حتمی است و خودمان را آماده کنیم. در واقع ما این کار را کردیم که دایی بگوید رضایت نمی‌دهد. نمی‌خواهیم او از این مساله استفاده کند و بگوید به خاطر مردم شریف ایران و به خاطر بچه‌ها و نوه‌هایشان کوتاه آمدم. ما این مساله را نمی‌خواهیم و با کمال میل منتظر رفتن به زندان هستیم. البته این را بگویم که زندان همیشه برای آدم‌های بد نیست و هستند آدم‌های خوبی که به خاطر اتفاقاتی مثل تصادف و غیره به زندان افتادند. به هر حال ما حاضریم و از همین الان هم به زندانی‌ها قول می‌دهم وقتی به زندان بیفتم هر ماه یا هر ۱۵ روز یک بار، یک زندانی را آزاد کنم چون خدا را شکر هم استطاعت لازم را دارم و هم اینکه اگر خدا بخواهد برای بعضی از زندانی‌ها می‌روم و از خانواده‌های شاکی خواهش می‌کنم که رضایت بدهند. من فکر می‌کنم این فرصت خوبی است که به یکسری زندانی کمک کنیم.»

فریادشیران در مورد این تصمیمش هم ادامه می‌دهد: «با وجود اینکه حبس من تعلیقی است اما می‌خواهم همراه مایلی‌کهن باشم و با او به زندان بروم. من مایلی‌کهن را قبول دارم و با او همه جا می‌روم، حتی زندان. شاید این زندان رفتن ما باعث شود نگرش‌مان عوض شود! شاید هم متوجه شویم که چرا بعضی‌ها در زندان هستند. به هر حال ما از دایی خواهش می‌کنیم که رضایت ندهد تا ما به زندان برویم. فکر می‌کنم حکم دادگاه همین ماه بیاید و ما هم به قانون احترام می‌گذاریم و آن را می‌پذیریم.»

 

منبع: ورزش ۳

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.