سردار «امیر حیات مقدم»؛ گام دوم انقلاب در کنار تجربه

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir:سردار «امیر حیات‌مقدم» از مدیران عالی و فرماندهان تراز اول جنگ که مفتخر به دریافت نشان فتح درجه ۳ از مقام معظم رهبری شده است، شنیده می‌شود بار دیگر در دولت آیت‌الله رئیسی به مدیریت اجرایی کشور باز خواهد گشت.

خلبان «حیات مقدم» سوابق اجرایی همچون استانداری خوزستان را در کارنامه دارد و سالیان طولانی را بعنوان رئیس پژوهشکده امنیت ملی و جانشینی فرماندهی نیروی هوایی سپاه پاسداران گذرانده است.

او که قصد ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری را داشت، به ستاد آیت‌الله رئیسی پیوست تا تجربیات خود را در اختیار آینده انقلاب بگذارد.

دکتر حیات مقدم که بیش از یک دهه جانشین فرمانده نیروی هوایی سپاه پاسداران بوده، مولف سه جلد کتاب با عناوین لیبرالیسم پس از انقلاب، گام دوم انقلاب، راهبردهای جمهوری اسلامی در ۸ سال نیز می‌باشد که در سال جاری به عنوان کتاب برگزیده دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب شده است.

ریاست ستاد قرارگاه کربلا در دوران دفاع مقدس، ریاست ستاد نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، عضویت در هیات مدیره هواپیمایی آسمان، مشاور هلدینگ آتیه سرمایه صبا و معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی سپاه و همزمان فرمانده قرارگاه بازسازی خاتم الانبیا نیروی هوایی سپاه از فعالیت های وی در سالیان خدمت بوده است.

او پس از ابلاغ گام‌دوم انقلاب از سوی مقام معظم رهبری، برای اجرای این فرمان شتافت و با روی کار آمدن آیت الله رئیسی شنیده می‌شود سردار «امیر حیات مقدم» بار دیگر به عرصه مدیریت کشور باز خواهد گشت تا در کنار تجربه، به اجرای عملی گام دوم انقلاب بپردازد.

 

مطالب پیشنهادی