آغاز بارندگی ها از چهارشنبه

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از آغاز بارندگی در نیمه غربی کشور از روز چهارشنبه (۲۵ مهر) خبر داد و گفت: بارندگی ها تا پایان هفته ادامه دارد.

«احد وظیفه» درباره وضعیت هوای مناطق مختلف کشور طی سه روز آینده گفت: امروز در استان هایکرمانشاه، ایلام ، همدان، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، غرب اصفهان، بوشهر، شیراز، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، جنوب یزد، کرمان، شمال خوزستان و بخش هایی از هرمزگان در بعضی ساعات همراه با رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می شود.

 

مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی افزود: روز سه شنبه نیز در استان های آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، همدان، ایلام، لرستان، اصفهان، کرمان، هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان، افزایش ابر، بارش باران، در بعضی ساعات همراه با رعد و برق و وزش باد خواهیم داشت.

 

وی ادامه داد: روز چهارشنبه نیز در استان های آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، ایلام، همدان، لرستان، مرکزی، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب یزد، شیراز، بوشهر و جنوب کرمان، افزایش ابر، بارش باران، در بعضی ساعات همراه با رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می شود.

 

وظیفه تصریح کرد: از بعدازظهر دوشنبه و طی روز سه شنبه با نفوذ جریانات شمالی، تشدید بارش در استان های گیلان، مازندران و گلستان واقع در نوار شمالی کشور کاهش نسبی دما پیش بینی می شود.

 

وی با بیان اینکه روزهای دوشنبه و سه شنبه، شاهد وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک پیش بینی می شود، خاطرنشان کرد: روز سه شنبه در استان های خراسان جنوبی، جنوب خراسان رضوی و شمال سیستان و بلوچستان وزش باد شدید همراه با گرد و خاک پیش بینی می شود.

وظیفه درباره وضعیت هوای تهران نیز گفت: آسمان تهران روزهای سه شنبه و چهارشنبه کمی ابری، گاهی وزش باد در بعضی ساعات افزایش ابر، گاهی وزش باد شدید و احتمال رگبار و رعد و برق پیش بینی می شود و دمای هوای تهران حدود ۳ درجه کاهش خواهد داشت و به ۲۱ درجه می رسد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.