نایب قهرمانی افشین نوروزی در مسابقات تور ایرانی تنیس روی میز کشور

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: تنیسور خوزستانی در رقابت های تور ایرانی بزرگسالان کشور (انتخابی تیم ملی) به عنوان نایب قهرمانی دست یافت.

سومین تور ایرانی بزرگسالان انتخابی تیم ملی (جهانی سوئد) یادواره پنج هزار شهید استان کردستان روز جمعه با حضور ۳۲ تنیسور برتر کشور در شهرستان سنندج برگزار شد.
در این رقابت ها افشین نوروزی کاپیتان خوزستانی تیم ملی پس از پشت سر گذاشتن حریفان خود راهی دیدار پایانی شد و در نهایت صاحب گردن آویز نقره شد.
نوروزی در مرحله نخست با نتیجه چهار بر صفر از سد روح اله شیشه گرها عبور کرد و راهی دور یک هشتم نهایی شد. این تنیسور خوزستانی در این مرحله با نتیجه چهار بر ۲ برابر علی اکبر شعاری به پیروزی رسید.
کاپیتان تیم ملی تنیس روی میز کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی برابر محمد بشیری صف آرایی کرد که با نتیجه چهار بر ۲ به برتری رسید و راهی دور نیمه نهایی مسابقات شد.
نوروزی در مرحله نیمه نهایی موفق شد با نتیجه چهار بر یک از سد حریف قدرتمند خود نوشاد عالمیان عبور کند تا در بازی پایانی برابر نیما عالمیان به میدان برود.
افشین نوروزی و نیما عالمیان ۲ ملی پوش کشورمان در دیدار پایانی این رقابت ها به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت نوروزی با نتیجه چهار بر ۲ مغلوب حریف خود شد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.